inone2 當前離線
進階會員
TOP
kai魂” 當前離線
中級會員
polarhei 當前離線
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
良率無可能高......留名睇下有幾多DOA PTP 發表於 3-6-2015 11:21 PM
HD img: The actual chip is not that big. The inter-poser under the GPU and HBM however is bi ... Stiggy930 發表於 4-6-2015 10:10 AM
回覆 inone2 我只想知道有沒有FURY 一體水版. 如果有就簡單好多. polarhei 發表於 6-6-2015 10:06 AM
PTP 當前在線
Anti-X
關我鬼事, 又唔係我用 壞左人地買張新既 由得佢地啦 dom 發表於 2015-6-6 10:52
yjfoeg 當前離線
都係幾大粒....唔怪得要水冷啦 我比較好奇 A 仔唔擺埋 Heat spreader ? (好似 CPU 咁加個蓋) ... dom 發表於 2015-6-6 10:55