回覆 17# kai魂”


    我跟你方法摸咗幾秒GTX960,現在要用熨火膏!!!!!

TOP

回覆 41# inone2

咁你可能摸錯左290X, 燙傷先用熨火膏架

TOP

回覆 42# kai魂”


    絶對係GTX960!!!!

TOP

回覆 40# inone2

我只想知道有沒有FURY 一體水版.

如果有就簡單好多.

TOP

良率無可能高......留名睇下有幾多DOA
PTP 發表於 3-6-2015 11:21 PM


關我鬼事, 又唔係我用
壞左人地買張新既
由得佢地啦

TOP

HD img:




The actual chip is not that big. The inter-poser under the GPU and HBM however is bi ...
Stiggy930 發表於 4-6-2015 10:10 AM


都係幾大粒....唔怪得要水冷啦
我比較好奇 A 仔唔擺埋 Heat spreader ? (好似 CPU 咁加個蓋)

TOP

回覆  inone2

我只想知道有沒有FURY 一體水版.

如果有就簡單好多.
polarhei 發表於 6-6-2015 10:06 AM


唔係講左原廠一出就有水冷頭...

TOP

回覆 47# dom

講同實可能係兩件事.

TOP

關我鬼事, 又唔係我用
壞左人地買張新既
由得佢地啦
dom 發表於 2015-6-6 10:52



咪就係

TOP

都係幾大粒....唔怪得要水冷啦
我比較好奇 A 仔唔擺埋 Heat spreader ? (好似 CPU 咁加個蓋)  ...
dom 發表於 2015-6-6 10:55
加蓋然後用散熱膏,令玩家可以玩埋GPU開蓋

TOP