死雞3tb用過唔夠一個月就出事

TOP

我屋企好多都係死雞..
好幾年前買落,仲用緊
見到呢篇報道,我諗以後都會轉用WD

TOP

舊時120 160gb 死雞 幾好用
幾年都無壞
500gb 開始 全部轉用 WD
士碌架 發表於 2016-2-10 11:40


我隻死雞2GB(not 2TB)仲用得, 除非玩下外, 都無其他用途了

TOP

W,M,S,T四間都用過
全部未出過事

TOP

回覆 44# peter88625

我遇過.

2部WD GREEN (1TB,1.5TB), 2部CAVIAR (500GB), 1部 1TB日立, 1.5TB SEAGATE死

暫時未用過東芝.

TOP

seagate 3tb 災情唔係呢一兩年發生,最少係兩年前左右o既事,依家先黎告人  ...
passerby 發表於 2016-2-4 22:35


我依家用緊個隻2TB都係兩年前3TB次貨副產品

TOP

史前IDE時代"死記"出名霸道就已經唔用佢.

以前死IDE HDD 仲多,所以又名"死記".

佢出名只係SCSI HDD, 之後都係無進步過, 只係收購人地技術.

TOP

叫死雞就聽得多,叫死記未聽過喎

TOP

要轉就一早轉左啦

淨低果d人都係唔睇新聞既

TOP

回覆 49# 掃馬想機


又或者冇兩手既.

TOP