本帖最後由 rabbit82047 於 2020-8-16 23:34 編輯
回覆 46# UOL9
大部份人用美元, 係因為布列敦森林體系, 當時美元係承諾一定可以兌換到等值黃金, 但到宜家美元已經唔可以兌黃金, 唯一 back 既只有美國信用, 全球都用美元唔係因為信美元, 而係大家外匯儲備大部份都係美元, 積重難返, 而且一有咩威脅到美元地位, 果個國家都無好日子過
至於英文就要提到日不落帝國 (英國), 殖民時代英國曾經占領過全球四份一領土, 相信作為曾經之一既殖民地既香港唔會陌生, 作為宗主國強行推行自身母語作為法定語言係再正常不過既事, 殖民地就算自立之後更換法定語言都會有唔少人識英文, 多人識, 咁成為全球通用語用就順理成章
有好多野係約定俗成, 客觀形成, 唔可以肆意解釋, 過份添加象徵性意義, 咁樣解釋唔到任何事, 得出既結論亦都會偏頗
美元地位其實已經不斷削弱, 有時不斷禁呢樣, 禁果樣, 到最後就會發現人地會自成體系, 結果你禁唔禁都無意思
有時禁令聽落好有氣勢, 但氣勢唔可以當飯吃, 世界各國都會有自己盤算, 唔會俾自己國家既前途控制單一國家手上 |