多鬼餘啦。民用都可以變商用。商用都可以變軍用。

衹要有鏈接技術。優化運算。算法。

根本就封鎖唔到。

TOP

Short answer: no
qcmadness 發表於 2023-9-17 10:56



    Why not?

TOP

中國12吋晶圓廠江蘇的時代芯存爛尾淪為養雞場,現在終於放棄掙扎宣告破產、拍賣唯一的一台ASML曝光機

via HKEPC Reader for Android

TOP

Why not?
alanh999 發表於 2023-9-17 13:24


中國無材料科學整超純HF, 超純silicon
必須靠入口

TOP

中國無材料科學整超純HF, 超純silicon
必須靠入口
qcmadness 發表於 2023-9-17 14:35



以往的玩法是大家互通有無
你有的我就投入一點去研發
能研發點東西出來算是賺到
頭鐵的就產點張就能用的垃圾
然後大頭拿去買辦
中國的稀土
外國的材料
其實互換一下情況都一樣
現在的最大問題買辦條路被人為鎖死
所以就算不願意大頭也只能拿去科研
大量催化科研崗位增加科研人材
所以現在主要還是韌性問題
只要在出結果前死不了
那潛力就真的好玩了
到時科研崗那麼多
為了養活這批人就只能被迫遙遙領先了

TOP

回覆 45# 一隻人


    8/29 後就成日聽到雜音 "遙遙領先"
估唔到係 EPC 都有雜音

TOP

回覆  一隻人


    8/29 後就成日聽到雜音 "遙遙領先"
估唔到係 EPC 都有雜音  ...
rabbit82047 發表於 2023-9-17 17:17



咁牛叉你搶到?

TOP

本帖最後由 qcmadness 於 2023-9-17 18:23 編輯
以往的玩法是大家互通有無
你有的我就投入一點去研發
能研發點東西出來算是賺到
頭鐵的就產點張就能用的 ...
一隻人 發表於 2023-9-17 15:30


如果咁容易科研到就唔駛搞到得咁小生產者啦

稀土除外
因為稀土唔係技術問題, 只係污染問題

TOP

以往的玩法是大家互通有無
你有的我就投入一點去研發
能研發點東西出來算是賺到
頭鐵的就產點張就能用的 ...
一隻人 發表於 2023-9-17 15:30


材料方面
連大家諗到既野, 佢真係諗唔到咩?

TOP

材料方面
連大家諗到既野, 佢真係諗唔到咩?
VV 發表於 2023-9-17 21:31


佢係搏日韓唔會同美國咁friend

TOP