本帖最後由 werti 於 2011-8-29 16:42 編輯

t@hd hx.
    hot~   zambezi  打水救火............
__________________________________________________________________

amd zambezi...........JPG (58.8 KB)

amd zambezi...........JPG

TOP

一個唔覺意 AMD 走埋去玩 ARM 算啦

TOP

我都講左幾萬次,

效能係次要,一定要攻主流市場,食左頭一水先,

遲下改0.5個架構都好,咁就細水長流,

唉,依 ...
掃馬想機 發表於 2011-8-29 00:30

佢個概念其實幾創新, 不過 amd 真係廠仔黎, 做起上黎真係幾難...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

會唔會因為換左CEO所以遲左出呀

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

睇黎我部 939 4200+ 仲要捱多幾個月,
第一水 推土機真係驚驚, 唔敢買

TOP

佢個概念其實幾創新, 不過 amd 真係廠仔黎, 做起上黎真係幾難...
untvb 發表於 2011-8-29 08:23

Well. AMD 唔算係「廠仔」。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP