回覆 58# godchoi


    呢個同主題相關度唔高
不過我又發表下意見,雖然中國方面解釋係出口審批要45日
但感覺中國真係想試刀,壓一下美國現政府既氣焰
對美國講互惠,似乎係對牛彈琴,適當咁回應下好有必要
嚇佢唔到,最少都可以打主人俾狗睇

TOP

我唔記得係邊一邊都講過, 光刻機另一重要 parts 係鏡頭 / 光學鏡, 有投影同反射作用, 連 ASML 都要用菜司鏡 ...
irvingtin 發表於 2023-9-22 12:49


Post #44

TOP

回覆  godchoi


    呢個同主題相關度唔高
不過我又發表下意見,雖然中國方面解釋係出口審批要45日
但感 ...
rabbit82047 發表於 2023-9-22 12:59

咁我見倒有好多post話大陸無高級反射鏡頭又話無光刻膠又盛 所以我咪post返大陸鎵同鍺嘅出口比大家睇嚇大陸而家點反制

其實大陸係有能力自己發展反射鏡頭同光黑膠等芯片類必須科技 只係冇歐美德咁高等級同精準 但相反大陸嘅鎵同鍺等稀土原料係佔全球出口八成

呢個情況就即係等如有一間高級麵包店整嘅麵包係好好食 但就無足夠食材整麵包或者要賣到貴一貴可能要$50一個包 而另一間無咁好食嘅麵包店 佢係有齊材料成本仲要好平 只係出品味道無咁好食 但賣$10一個包 咁你覺得邊間會首先做唔住執笠?



via HKEPC Reader for Android

TOP

咁我見倒有好多post話大陸無高級反射鏡頭又話無光刻膠又盛 所以我咪post返大陸鎵同鍺嘅出口比大家睇嚇大 ...
godchoi 發表於 2023-9-22 15:44

其實大陸係有能力自己發展反射鏡頭同光黑膠等芯片類必須科技 只係冇歐美德咁高等級同精準


個問題就係精準囉, 奈米喎....
諗下個深紫外線經過反射鏡而偏差會點??

TOP

咁我見倒有好多post話大陸無高級反射鏡頭又話無光刻膠又盛 所以我咪post返大陸鎵同鍺嘅出口比大家睇嚇大 ...
godchoi 發表於 2023-9-22 15:44



其實鏡頭問題不大
現在瘋了的其實就美國一家
產光刻膠是美國的殖民地所以無得講
但鏡片總和美國沒關係了吧?
作為能獨立自主的公司
會願意多一個客戶
又或多一個競爭對手?

TOP

其實鏡頭問題不大
現在瘋了的其實就美國一家
產光刻膠是美國的殖民地所以無得講
但鏡片總和美國沒關係了 ...
一隻人 發表於 2023-9-22 17:36


你確認鏡片相關patent同美國無關係?

TOP

你確認鏡片相關patent同美國無關係?
qcmadness 發表於 2023-9-22 23:48


難點主要在工藝吧?
你又確定同美國有關?
更何況有關也要看占比
用了就能要求禁售那誰還敢用美國專利
又或誰還敢引用他國專利?
你真以為台灣不能給眾多中國高科技公司代工
荷蘭不能給中國供應光刻機
是因為用了美國的專利技術?
假如德國也被用這種理由拿捏
我認為長遠那反倒是好事

TOP

咁我見倒有好多post話大陸無高級反射鏡頭又話無光刻膠又盛 所以我咪post返大陸鎵同鍺嘅出口比大家睇嚇大 ...
godchoi 發表於 2023-9-22 15:44

記住一點: 鎵同鍺是生產金屬(鋁/鋅/etc.)同發電廠燒煤的副產品, 即是要同時要生產大量的主產品先, 但要先有其他國家肯要你的金屬製品而不被當作傾銷/燒多D煤發電...
玩限制出口的話, 燒少D煤OK, 但要存放鎵同鍺不能賣or減產鋁/鋅會增加生產成本(per unit cost)
中文維基:
https://zh.wikipedia.org/zh-hk/%E9%95%93#%E7%94%A8%E9%80%94 >>因為它們不能從主要產品中獨立提取,所以副產品的儲量和資源與供應潛力無關
https://zh.wikipedia.org/zh-hk/%E9%94%97#%E8%A3%BD%E5%82%99

TOP

本帖最後由 一隻人 於 2023-9-23 11:54 編輯
記住一點: 鎵同鍺是生產金屬(鋁/鋅/etc.)同發電廠燒煤的副產品, 即是要同時要生產大量的主產品先, 但要先 ...
antlee 發表於 2023-9-23 10:31


其實真不用考慮出口管制後的消耗問題
以鎵為例
2022年的產量為600吨
每公斤2000元
就算全部不賣其實也就12億
和主營業務本就不在一個量級上
一個倉庫也足夠儲幾十上百年的產量
就更別提鎵本來就大量被本土消化
2022年的本土消費量為600吨中的500吨,實際也就2億的事
所以禁售其實影響極小
更何況萬億都砸進去了以後芯片產量上來才發現缺原料那不是搵自己笨柒嗎?
其實我更覺得是借反制而偷偷做的倉鼠行為

TOP

其實真不用考慮出口管制後的消耗問題
以鎵為例
2022年的產量為600吨
每公斤2000元
就算全部不賣其實也就1 ...
一隻人 發表於 2023-9-23 11:46

好認同你嘅說法

大陸點解3年前比美國芯片制裁時唔禁售鎵鍺而要等到今時今日? 好明顯係自家芯片嘅科研同生產力已有眉目先會咁做

另外以大陸嘅一貫做法 如果華為粒麒麟9000S可以咁高調出售同埋做倒過千萬出貨量 咁代表佢下一代制程(5nm甚或4nm以下)嘅CPU已在路上 無論對科研同生產量都有信心先會行禁售鎵鍺呢步棋

via HKEPC Reader for Android

TOP