kinsang_lee 當前離線
中級會員
TOP
掃馬想機 當前離線
Ban Intel office
特級會員
vcfirstben 當前離線
Banned
Philip20 當前離線
AMD應該改名叫IFYI I Fuxk you Intel vcfirstben 發表於 2011-8-29 14:12
Puff 當前離線
進階會員
見Llano未出就整個Trinity樣版出黎 vcfirstben 發表於 2011-8-29 14:16
roadmap無,制程幾時去到22NM都無, 掃馬想機 發表於 2011-8-29 14:05
幾時確實出推土機無,樣品官方授權公測又無, 掃馬想機 發表於 2011-8-29 14:05