delay神
I柒沙橋都超平喇,你仲未開波

TOP

AMD cpu部門發生咩事,近排好似死左咁,

roadmap無,制程幾時去到22NM都無,

幾時確實出推土機無,樣品官方授權公測又無,

相比llano就透明好多, trinity 都出埋notebook樣版啦,

你想點啊?!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

AMD應該改名叫IFYI
I Fuxk you Intel
vcfirstben 發表於 2011-8-29 14:12

真係名符其實既小學雞

TOP

見Llano未出就整個Trinity樣版出黎
vcfirstben 發表於 2011-8-29 14:16

呢個係正常既 Development Life Cycle......。
當你呢一刻手上拎住粒 Llano 準備 Launch,同時間 Trinity 已經開始 tape-out 階段,Trinity 既後繼者都已經要進入或者已經係設計中既狀態。仲未計 Llano 同 Orochi 既 Delay。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 Puff 於 2011-8-29 15:43 編輯
roadmap無,制程幾時去到22NM都無,
掃馬想機 發表於 2011-8-29 14:05

邊個話無呢。Server Lineup 2013 年 Dublin/Macau,28nm Process,C2012/G2012 Infrastructure.
可以推測到 2014 年 22/20nm Node. (22/20nm is not available before 2013H2)

真係要 Roadmap 既,Oct 5 Fusion11 TFE @Taipei 應該會有一堆啦。

幾時確實出推土機無,樣品官方授權公測又無,
掃馬想機 發表於 2011-8-29 14:05

五花八門各式各樣既 Engineering Samples 一堆,Final Samples for Media 都已經派緊街。
Under NDA 唔代表無啵。至於前者就真係 Babalababa 既。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP