提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  leungwaiyin


    十年前一樣有人講一世唔用WD,當年WD 綠盤一樣死得好多,結果當年某位現在...... ...
inone2 發表於 2016-2-15 08:39

咁係佢問題, 唔係我問題

我唔用死雞咪得囉

TOP

本帖最後由 child5085 於 2016-2-15 17:13 編輯

對開資料復原個D公司黎講
呢個絕對係好消息

TOP

回覆 72# leungwaiyin


    十年後再講!!!!!!!

TOP

唉!返大陸過完新年之後返嚟,重開屋企嘅Server,又死兩隻Seagate 1.5T。

TOP

回覆 75# mdws2002


    屋企SERVER,開機死SEAGATE? 咁大近視!!!!

TOP

回覆 73# child5085

其實由WD GREEN出事開始已經不停講, 為左減少呢類客就張貼指南, 至今我仲記得.

至於SEAGATE, 算, ES系仲有人跟, 但民用版就被白眼.

TOP

回覆  leungwaiyin


    十年後再講!!!!!!!
inone2 發表於 2016-2-16 09:19

一百年後再講呀笨

TOP

回覆 78# leungwaiyin


    我的意思係,除非十年內SEAGATE唔做(可能性低於20%,HGST同TOSHIBA唔做反而高達50%),或者WD十年內都無任何問題(可能性低於5%),如果十年後閣下仲買硬碟(盤),我估你轉呔率係70%以上!!!

TOP

回覆  leungwaiyin


    我的意思係,除非十年內SEAGATE唔做(可能性低於20%,HGST同TOSHIBA唔做反而高達5 ...
inone2 發表於 2016-2-16 17:45



點解我會轉呔呢, 而且你又唔熟我, 你D數字點黎

同埋唔好意思我係果3成人

TOP