買美國引擎裝落去, 乜咁樣叫"自主研發"?
咁响SSP買堆料去組裝電腦, 組裝完之後可以叫係香港自主研發電腦嗎 ...
madgod1213 發表於 2020-10-22 12:26

可以的
在中國的可以

我相信的

via HKEPC Reader for Android

TOP

自主研發嘅意思應該係自行主導嘅研發計畫。
自主研發高鐵,就係研發高鐵哩個項目嘅技術。唔會話要每一粒螺絲都要自己做。就算入邊冇一粒零件,係自己生產。衹要製成品係你自己研究出嚟都係自主研發。

詳情可以參考iphone

TOP

買美國引擎裝落去, 乜咁樣叫"自主研發"?
咁响SSP買堆料去組裝電腦, 組裝完之後可以叫係香港自主研發電腦嗎 ...
madgod1213 發表於 2020-10-22 12:26



你研究一道新菜難道要從養猪開始?
還得先發明炒菜?蒸菜?切菜手法?
我記得3D打印剛興沒多久時我們的學生還是誰也搞了台自主研發的大型3D打印
其實懂行的都知道無非就放大了,型材直線軸承變大
那算什麼你倒評評

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唉! 原來源自MD,
我怕怕了!
uganda_martyr 發表於 2020-10-22 12:39


仲要抄正Daily crash 9…

TOP

本帖最後由 rabbit82047 於 2020-10-22 15:17 編輯

係係, 對中國既標準係要高人一截
C919 預計 2025 換裝國產 CJ-1000A

快D轉台去講其他零件
又或者話國產發動機, 維修成本 blah blah blah 總之唔入流
睇得多類似言論, 都開始有D麻木

都係加多句, 雖然話國產, 但都唔係 Comac 自己生產, 一樣都係要同 AECC 買
咁係咪都唔算 Comac 研發呢, 好複雜呀

TOP

可能係人地標準黎
雖然同國際唔一樣
連核心部件都可以OEM番黎既自主研發

TOP

根據呢個標準
apple既reseller只要係部機上面加個套
就可以話自主研發

TOP