btw GF108都玩左4年
yjfoeg 發表於 12/6/2015 04:04 PM


GT730

TOP

btw GF108都玩左4年
yjfoeg 發表於 2015-6-12 16:04

GF108本身就放係D WFC既位置,同G92/Pitcairn呢D由Sweetspot慢慢跌落去既中階貨根本係兩回事

G92/Pitcairn先有資格叫經典Workhorse

TOP

A卡就算追到都慢啦
人地出左成年咁制錢都

TOP

回覆 83# ricky1992

titan x出左有冇成年呀?

TOP

呢度啲臨危護駕post真喺大把花生食,
太早買左980Ti/980想兜嘛, 明曬.

btw 一早講左Ti會出, 等埋Fiji睇下NV有冇減價壓力? 到時咪又喺益返A/N用家, 心急個一兩個月

TOP

逼到對方減價已經好叻
N->A->N->A
輪住用咁我下張就應該係A仔
A仔加油

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 67# kai魂”

目前我知道的內容沒有想像中多.

TITAN X加系統的用電量, 可用量364W DC, 但你需要最少420W AC.

按照人們實測, 我目前查2個8針的情況後再談.

TOP

回覆 85# fanchiuho


    等AMD出外星科技等到頸都長啦,我張980TI 3千以下有着落啦!!!!

TOP

nvidia主要得個名。你睇apple點解要用firepro,相信下一代mac pro,,有可能同3M合作。

TOP