hang05 當前離線
Benny
進階會員
TOP
totoki 當前離線
呃水吹專用打字員
Shnicky 當前離線
師姐呢排成日打雀嘅 hang05 發表於 2011-6-2 23:04
等我早D去香公,早上去,打完返工 XD totoki 發表於 2011-6-2 23:10
人地開九點wo~ Shnicky 發表於 3/6/2011 00:35
我返11點, 9點到10:30 ...完成飛的士返工~ totoki 發表於 2011-6-3 00:36
太少時間好難打~ Shnicky 發表於 3/6/2011 01:02
jianke02 當前離線
中級會員