師姐呢排成日打雀嘅

TOP

等我早D去香公,早上去,打完返工  XD

TOP

師姐呢排成日打雀嘅
hang05 發表於 2011-6-2 23:04

唔知去邊好呀ma,
呢幾日主要去d就腳d既地方~
我等考唒試先去d冇咁就腳既地方~

TOP

等我早D去香公,早上去,打完返工  XD
totoki 發表於 2011-6-2 23:10

人地開九點wo~

TOP

人地開九點wo~
Shnicky 發表於 3/6/2011 00:35



    我返11點, 9點到10:30 ...完成飛的士返工~

TOP

我返11點, 9點到10:30 ...完成飛的士返工~
totoki 發表於 2011-6-3 00:36

太少時間好難打~

TOP

太少時間好難打~
Shnicky 發表於 3/6/2011 01:02



    最緊要知醒....先去到=.=

TOP

前日在九龙公园,看到一群人在拍鸟~

TOP