請問樓主, 地點係邊度黎架 ?
小弟都有影下星架喎 ..

請以 1080 full screen 觀看. ...
Hidex 發表於 2011-8-20 18:56


樓主在美國讀緊書

TOP

樓主在美國讀緊書
chiushing01 發表於 2011-8-20 20:14


仲諗住有機會去影下相添...

TOP

唔好咁笑我啦,我中文當年好高分嫁,不過係廿幾年前
Mugen_C 發表於 2011-8-20 18:06


我會考中文普通, 都係得個C, 不過係十一年前啦

TOP

回復 13# andywinky


    咁啱我都係C, 28年前

TOP

回復  andywinky


    咁啱我都係C, 28年前
chiushing01 發表於 2011-8-20 22:13


當時, 我睇返啲PAST PAPER, 覺得以前既會考真係比較難. 所以樓主你二十年前攞C, 分分鐘在我個屆攞到A添

TOP

睇黎要買支好D既腳
micheal 發表於 2011-8-20 17:32



    點解要買支好D既腳既@@? 你而家果支唔好???


P.S.小弟今日買左支新腳架=口=

TOP

點解要買支好D既腳既@@? 你而家果支唔好???


P.S.小弟今日買左支新腳架=口= ...
tallman 發表於 21-8-2011 12:37 AM


張星軌....又震又唔齊整.... 已經全程用遙控, 所以系支腳唔穩陣, 影出黎差DD

TOP