chiushing01 當前離線
black list: bbsk2,路人乙
進階會員
請問樓主, 地點係邊度黎架 ? 小弟都有影下星架喎 .. 請以 1080 full screen 觀看. ... Hidex 發表於 2011-8-20 18:56
TOP
Hidex 當前離線
中級會員
樓主在美國讀緊書 chiushing01 發表於 2011-8-20 20:14
andywinky 當前離線
Moderator
唔好咁笑我啦,我中文當年好高分嫁,不過係廿幾年前 Mugen_C 發表於 2011-8-20 18:06
回復 andywinky 咁啱我都係C, 28年前 chiushing01 發表於 2011-8-20 22:13
tallman 當前離線
劉翔‧支持你
睇黎要買支好D既腳 micheal 發表於 2011-8-20 17:32
micheal 當前離線
你是東西嗎?
點解要買支好D既腳既@@? 你而家果支唔好??? P.S.小弟今日買左支新腳架=口= ... tallman 發表於 21-8-2011 12:37 AM