呢D野, 一不做, 二不休, 一玩就要去盡佢!~
QE3 發表於 2013-2-18 14:53



    其實我係唔係用錯漸變友去影先影到咁灰呢

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

都係嫁, 反差減到太低嘛。
QE3 發表於 2013-2-18 16:12



    咁點先可以影到你張相咁而唔使執的呢

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

在相機中內置加大反差同色彩飽和度, 用支大d反差既鏡頭, 如好多泥坑鏡都係, 又吳好加任何濾鏡, 便可。 ...
QE3 發表於 2013-2-18 16:56



    請問CANON用邊支會好的呢?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP