提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

多手分享吓學習回來的經驗;
--睇閃燈的目錄/說明書,當然係高火力,又有M MODE, 什麼1/2,1/4,1/8,1/16,1/32,五級,GN30/45/60的閃燈.借書睇(如今上網也有了)

--GN, 是指你支燈有幾大力,以前的年代多係ISO100 時你支燈的指數, 機頂燈多是去到GN30~36 咁上下, 有手臂的GN45~60.
在計算距離,F-STOP方式的一個方法.OK, 比你計算上了手,補光唔會咗主光(背景黑晒).

--咁又會發現......貼紙相的問題了,機頂或手臂型的也是差不多,,當然用上了反射上去天花回彈和,SOFTBOX盒仔也會改善了很多的........
--你又會發現,飛燈係好好玩......最好係兩(三支),飛燈重好玩,離開部機成十幾,二十尺更好玩......你又會發現有色的燈更加吸引........

唔玩閃燈可以玩LED LIGHTBOX.近近地十尺八尺應該幾好玩.

TOP

多手分享吓學習回來的經驗;
--睇閃燈的目錄/說明書,當然係高火力,又有M MODE, 什麼1/2,1/4,1/8,1/16,1/32, ...
dino_lo 發表於 2014-2-13 11:41



    LED light box 係我一直想踩入去旦又未夠膽. 我想問問, 係唔係至少要成百粒以上LED 果的先夠火力. 同埋我覺得好光所以俾人影果一個都好辛苦. 我得一支有90粒LED 自已望都覺得太光了. 所以都冇用黎影過人.
可唔可以分享多少少你點用?

TOP

打閃最唔想見到 #2 果個情況, 因為鏡前既頭 / 手一定比主體爆好多求唔到, 只能 cut 左呢一部份, 攪到幅相會 ...
amb_cpl 發表於 2014-2-13 11:13



    C兄講出左我當初的心聲, 以為支燈火力大, 將iso拉低....
   BTW我自己既iso接受度就係1600, 盡可能五超過呢個數

TOP

其實 #2 日光日白藍天白雲, 有否用閃光燈需要?
RothDevil 發表於 2014-2-13 11:17



    如果五用主體同背景有D難分開 (當時既判斷) 同埋當時一時有太陽一時冇 (另一外因係買左燈係米都用左先)
當然係五係真係要用到閃 而家既判斷可能有五同

TOP

回復 13# uwojulian
你的LED BOX 有沒有 輸出控制,列如,全開是200粒   高:"20X10", 中:"10X10", 低:"10X5".
試燈可以用公仔/固定物/動物等,來試.數碼是可以即時睇到效果.

TOP

TOP

小弟唔識用燈,但覺得最後果幅睇落好舒服,主題曝光又夠足

TOP

小弟唔識用燈,但覺得最後果幅睇落好舒服,主題曝光又夠足
doraemon123 發表於 2014-2-14 00:05



    多謝chings

TOP

小弟唔識用燈,但覺得最後果幅睇落好舒服,主題曝光又夠足
doraemon123 發表於 2014-2-14 00:05

補燈(光)之後,唔會變成主燈,和環境光和諧配合.
加光,也可以營造氣氛.

TOP