多手分享吓學習回來的經驗;
--睇閃燈的目錄/說明書,當然係高火力,又有M MODE, 什麼1/2,1/4,1/8,1/16,1/32,五級,GN30/45/60的閃燈.借書睇(如今上網也有了)
--GN, 是指你支燈有幾大力,以前的年代多係ISO100 時你支燈的指數, 機頂燈多是去到GN30~36 咁上下, 有手臂的GN45~60.
在計算距離,F-STOP方式的一個方法.OK, 比你計算上了手,補光唔會咗主光(背景黑晒).
--咁又會發現......貼紙相的問題了,機頂或手臂型的也是差不多,,當然用上了反射上去天花回彈和,SOFTBOX盒仔也會改善了很多的........
--你又會發現,飛燈係好好玩......最好係兩(三支),飛燈重好玩,離開部機成十幾,二十尺更好玩......你又會發現有色的燈更加吸引........
唔玩閃燈可以玩LED LIGHTBOX.近近地十尺八尺應該幾好玩. |