睇來大家又可以一齊玩下依家野播
totoki 發表於 2012-8-22 23:42



    我睇未必, 需然係好玩, 樓主作品又好出色, 但我知好多拿相機的, 都較醉心硬照, 而且都好o錫機(除了我), 有網站: [光是用硬照製作 30 分鐘的影片便耗上了快門的三分一壽命,聽起來也覺心寒, 在 Time Lapse 的雷台上,硬照對戰影片的結果已經高下立見了,只是要燃燒快門的生命罷了。] 雖然兩者趣味性完全唔同, 但都要取捨

TOP

回復 21# chiushing01


    呢點我都有考慮過. 所以我就以30秒左右為介限, 盡量先做好功課再出發. 我30x24 本身應該要720 張不過我見有位C兄已經講中我其實用左15張一秒去做. 所以我只係影左唔夠500張.. 影一次MODEL 都差不多呢個數.. 所以應該可以玩得過.. (非常認同不可以成日玩)

不過其實我最想係解決由轉入天黑時間唔夠光既問題...

TOP

回復 22# uwojulian


    師兄我並唔係話玩唔過,  玩相機既野, 鍾意玩有時係無需顧慮後果, 我只係帶出totoki睇法, 因為呢個原因未必好多人會玩.....我就一定會玩啦

TOP

回復 23# chiushing01


    我知丫.. 放心放心.. 你都指出左個重點既. 快門問題我都有考慮. 所以我都唔會成日玩呢樣嘢....

TOP

小弟劣作。
用S2,出倒1080p

http://youtu.be/3FcGX_H4S0I


傻瓜機有時會有意想不到的效果。
http://youtu.be/vmXdh73FoQo

TOP

回復 24# uwojulian


    鍾意玩又何需咁多顧慮呢?

TOP

01你又唔帶我影硬照。。。。

TOP

好快又冬天。。係唔係又去影雀仔先?

TOP

好快又冬天。。係唔係又去影雀仔先?
totoki 發表於 2012-8-24 10:44



    啱聽啱聽.....諗起都開心, 我們一年一度的約會........我12月去雲南影落雪

TOP

回復 28# totoki


我明天搭船去梅窩影鷗, 希望好天又有收獲啦, 係就一齊 http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

TOP