chun2012 當前離線
中級會員
TOP
dickdickhk 當前離線
最好咩都加 句如有任何爭議,三星保留最終決定權 現在samsung佢都比埋換領信我 咁都冇得比我換 samsu ... hkyung 發表於 2012-10-6 12:28
fufu1689 當前離線
tam8964 當前離線
初級會員
hkyung 當前離線
tchchl 當前離線
Ching 睇清楚d 香港三星出咗信叫我去拎喎 點解香港消費者咁被動 咩都比大集團head 住 人地比舊唔臭嘅屎都 ... hkyung 發表於 2012-10-6 15:06
stamp3010 當前離線
有信贏硬,就算無原來個的都應該有同等價值代替品,***因為由韓國人管理,下面做緊乜上層可能唔知道,有 ... tchchl 發表於 2012-10-6 19:40
lwleung 當前離線
peter_chan 當前離線
進階會員
我覺得封信入面應該都有保護(三星)條款 lwleung 發表於 2012-10-8 07:55