寂寞的FSY 當前離線
小貓......
EPC義工團
我駁LAN睇好穩定 仲要非香港收看 kofz 發表於 2016-12-5 08:23 PM
TOP
mrkongkee 當前離線
中級會員
我朋友響澳洲翻牆睇緊,但要轉用較低畫質睇 寂寞的FSY 發表於 2016/12/6 00:09
kwokkc 當前離線
初級會員
du0449 當前離線
skipskip 當前離線
apps有個叫免費區,但解碼器無 去唔到選台來選節目 選歐美劇只得外購 lastphoenix 發表於 2016-12-3 21:05
lastphoenix 當前離線
拉尼娜
特級會員
免費區d劇乜唔係都喺盒子個點播入面咩? 我部係架喎. P.S. 都係HKBN skipskip 發表於 2016-12-7 17:33
你係盒子找唔找到血變? lastphoenix 發表於 2016-12-7 21:35
beegeejk 當前離線
回覆 beegeejk 係呀係呀!究竟係咪壞? du0449 發表於 2016-12-7 17:17
HDMI 那裡有得揀輸出720 or 1080 kwokkc 發表於 2016-12-7 14:45
我朋友響澳洲翻牆睇緊,但要轉用較低畫質睇 寂寞的FSY 發表於 2016-12-6 00:09