我駁LAN睇好穩定

仲要非香港收看
kofz 發表於 2016-12-5 08:23 PM

我朋友響澳洲翻牆睇緊,但要轉用較低畫質睇

TOP

本帖最後由 mrkongkee 於 2016-12-6 04:57 編輯
我朋友響澳洲翻牆睇緊,但要轉用較低畫質睇
寂寞的FSY 發表於 2016/12/6 00:09


解碼器好似冇得調,我調至"低"畫質也是1080p,唔知點解~

TOP

HDMI 那裡有得揀輸出720 or 1080

TOP

回覆 8# beegeejk


    係呀係呀!究竟係咪壞?

TOP

apps有個叫免費區,但解碼器無
去唔到選台來選節目

選歐美劇只得外購
lastphoenix 發表於 2016-12-3 21:05



    免費區d劇乜唔係都喺盒子個點播入面咩? 我部係架喎.
P.S. 都係HKBN

TOP

免費區d劇乜唔係都喺盒子個點播入面咩? 我部係架喎.
P.S. 都係HKBN
skipskip 發表於 2016-12-7 17:33


你係盒子找唔找到血變?

TOP

你係盒子找唔找到血變?
lastphoenix 發表於 2016-12-7 21:35


係喎, 盒真係唔齊免費區d劇! ching 唔講都冇為意!

TOP

回覆  beegeejk


    係呀係呀!究竟係咪壞?
du0449 發表於 2016-12-7 17:17



終於知道點解咁容易斷線如果部電視係4K,要在盒子HDMI輸出解像度入面選手動選1080,唔好選自動偵測
我測試咗一晚就無再斷線

TOP

本帖最後由 beegeejk 於 2016-12-8 01:05 編輯
HDMI 那裡有得揀輸出720 or 1080
kwokkc 發表於 2016-12-7 14:45



    盒子搖控選單按鍵/硬件設定/HDMI輸出解像度入面選手動選1080,唔好選自動偵測

TOP

我朋友響澳洲翻牆睇緊,但要轉用較低畫質睇
寂寞的FSY 發表於 2016-12-6 00:09


盒定apps?

TOP