回覆  daemongmong


    我估政府會以HDMI頭去介定﹐甚至以有無720解象度做標準﹐無就換電視機﹐有就機頂 ...
peter_chan 發表於 2019-2-13 10:34


政府思維唔會用咁深入嘅技術層面去區分(e.g. HDMI/720p),佢亦會話前線人員無法區份或無法家家戶戶走去上門check
關愛基金都暗示可以比外國派雞蛋盒做得更好,估計以電視為主

加上市面除 MagicTV外,其他平價雞蛋盒幾乎絕跡
你喺街要買夠16萬部機頂盒幾乎冇可能
除非政府自己出支tender要16萬部雞蛋盒,否則資助細尺寸IDTV唔會貴過機頂盒好多

TOP

回復 9 #daemongmong

商務及經濟發展局局長邱騰華表示,終止模擬廣播預計有18萬戶受影響,將透過關愛基金,資助其中16萬受影響用戶購買電視機或機頂盒。


雖然唔一定全額資助,但只要有合理原因連幾百都俾唔出,到時自然會有團體資助埋剩低果d架啦

TOP

日本當年轉數碼電視都有出呢種產品:





https://www.ask-corp.jp/guide/avermedia_avt-a285.html

香港用埋曬D連強國自己都幾乎唔用既制式, 除非政府訂製一批, 否則

TOP

本帖最後由 EangDav 於 2019-2-13 18:30 編輯

我搵到有RF OUT ,行TVB- T2 (無SHOW SPEC. ) 可能用到.
要315人仔,仲要去淘.

樓主放棄吧,我建議改為:
搵有能力又有心嘅人(正虎>集團)
收集機頂盒(無回報)比有需要人仕.
環保又可以用最少資源.
最好有慈善機構參與其中.
要盡快完成,一開始就有回報.
主辦人總有些不用的物件.拿出來作回報.
回報 : 有限期>無限期, 有限期(過期,最快到期)
過期拿去作環保處理.
TOUCH WOOD,政府用關愛基金收尾.

TOP

我搵到有RF OUT ,行TVB- T2 (無SHOW SPEC. ) 可能用到.
EangDav 發表於 2019-2-13 18:15


DVB-T2 is not compatible in Hong Kong, because we use DMB-T/H.

TOP

DVB-T2 is not compatible in Hong Kong, because we use DMB-T/H.
wklie 發表於 2019-2-14 09:22


多謝指証.

TOP

日本當年轉數碼電視都有出呢種產品:







香港用埋曬D連強國自己都幾乎唔用既制式, 除非政府訂製一批, 否 ...
dicklui 發表於 2019-2-13 16:05


    將全部數碼台轉為模擬訊號?

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)

TOP

之前蘇寧, 特價 Skyworth 24吋 ,650 元!
https://product.hksuning.com/0000000000/142205220.html
平過你個机頂盒吧

TOP

本帖最後由 kachungho 於 2019-2-14 18:04 編輯
將全部數碼台轉為模擬訊號?

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
JeremyYim 發表於 2019-2-14 12:33

擺明唔係啦   
用法係:電視先轉死一個台(即係出機頂盒畫面個台),轉台要用機頂盒遙控轉

以前有線機頂盒都可以咁樣睇佢地啲台

如果將數碼台逐個轉做模擬台,要內置n咁多個tuner先得,邊可能咁細部機仔搞掂

via HKEPC Reader for Android

TOP

我相信喺香港搵得到連AV都冇嘅電視冇可能大過20寸,今時今日直接買部平價廿幾寸idtv唔會貴過買部機頂盒加AV—RF多過$500,要資助就咪鬼咁寒酸,直接送電視啦。唔好攪到又Seven到上國際頭條。

TOP