希望唔會臨尾 10、11 月突然宣佈再延期啦,政府政策什麼都可以改架嘛。


via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 m92fshing 於 2020-9-5 14:24 編輯
希望唔會臨尾 10、11 月突然宣佈再延期啦,政府政策什麼都可以改架嘛。


via HKEPC Reader for Android ...
Nightcatcat 發表於 2020-9-5 14:14

呢個我有信心唔會改期,因為關係到國家層面的5G發展,在一國前題下唔到你話事,唔容許香港拖深圳後腿

via HKEPC Reader for Android

TOP

從上面資料見得2021年4月會新開兩個頻道
602MHz 播翡翠 viutv96 99台
522MHz 播港台電視
直至2021年11月關閉多頻網和802MHz港台電視

到時候全香港電視只用3個頻道,522 586 602

TOP

470 – 614 MHz will continue to be used for supporting broadcasting services.

即係成個Band IV Channel UHF21-38,足足18個頻譜用晒黎做電視?
既然全單頻網,真係每個頻譜放一頻道,再比埋奇妙,都有6個剩。如果只用27(港台)、35(大台)、37(大台同藍V)3個,真係極度浪費,不知是否有再進一步計劃分配?

TOP

470 – 614 MHz will continue to be used for supporting broadcasting services.

即係成個Band IV Chan ...
frank817 發表於 2020-9-6 11:27



    搞4K試驗廣播就正

TOP

希望唔會臨尾 10、11 月突然宣佈再延期啦,政府政策什麼都可以改架嘛。


via HKEPC Reader for Android ...
Nightcatcat 發表於 2020-9-5 14:14



    大陸好多地方已經陸陸續續停曬模擬信號

TOP

470 – 614 MHz will continue to be used for supporting broadcasting services.

即係成個Band IV Chan ...
frank817 發表於 2020-9-6 11:27
一係咁分啦
港台 奇妙 無綫同港娛各分兩個頻譜
剩低十個就分畀未來嘅新電視台

TOP

470 – 614 MHz will continue to be used for supporting broadcasting services.

即係成個Band IV Chan ...
frank817 發表於 2020-9-6 11:27


雖然有18條頻道,但唔係全部可以俾晒香港用,深圳現有562, 706, 722, 762, 786 & 794,將來最少都要保留6條頻道。即係香港只可以用12條頻道,減去現有3條頻就還有最多9條頻可用

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP