回覆 19# bbbear

是4K@8-BIT 還是4K@10-BIT?

TOP

回覆  bbbear

是4K@8-BIT 還是4K@10-BIT?
polarhei 發表於 2015-11-20 10:39


你只LETV 個4K? 我唔知 我冇買LETV 睇佢內容已經......:noway: 就算大陸辦都唔多真4K. 不過我估係 8-BIT多

TOP

建設有中國特色的4K標準:titter:

TOP

本帖最後由 dennis10 於 2015-11-22 15:03 編輯
8.5Mbps?
6.5Mbps咋
但4K trial起碼唔會得10Mbps咁少.
Brainstomer 發表於 2015-11-17 06:32


有部份人係睇緊 8.5 mb/s;
而有部台行緊 6.5 mb/s。

當然,你屋企睇緊係唔係 6.5-8.5 mb/s 係另一件事。

PS:唔好問來源

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

大陸樂視web-dl 4K約8Mbps

TOP

唔駛問,我cap到黎睇。
新聞台明明標清內容實際行高清6.5Mbps
真h264標清就得2Mbps左右 ...
Brainstomer 發表於 2015-11-22 15:02


咁你有無考慮過點解依個台係 6.5 依個數字?
而有趣地 332 同 333 咁多年係 SD?

都係果句,now 用緊套 encoder 係行到 6.5-8.5 壓縮比率。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

广告不實可以告佢!

TOP

從來resolution同bitrate就冇直接關係…即係4m可以行720, 亦可以好似tvb咁行1080

3, 4m又係1080, 10m又係1080,可見單靠resolution去標示影片嘅清晰度係有問題

話時話,點解電腦出mon冇幾多bitrate呢樣野嘅

TOP