有線根本係焗住做, 收費電視都差不多年年蝕, 有個牌, 唔想衰比維基睇....

TOP

有線根本係焗住做, 收費電視都差不多年年蝕, 有個牌, 唔想衰比維基睇.... ...
rcyw 發表於 2017-1-21 02:16


「有線」現在做得較好的還是新聞和娛樂新聞節目,其他基本上可不理。

TOP

所以香港政府真係賤,當年為咗唔俾維基做夾硬叫有線同now申請頂住個牌。 ...
buynaka 發表於 2017-1-20 17:24



    但以當年申請之時﹐有線又唔算太差。

近年有線真係無心打仗﹐真係大家睇下3間公司幾時申請牌照﹐幾時才取到牌照?
12年有線原本用倫敦奧運打頭炮﹐所以用高價去競投﹐但結果大家有得睇。

黃金時間已經過晒﹐而家才做免費台﹐即使係同99台一齊取到牌照﹐都已經錯失晒最黃金的時代。
而家99台都唔算什麼特別﹐都係半hea做。只不過預期有線會比99台更hea做﹐用盡方法去節省開支。



至於維基﹐主要係衰在野心之上。財政上都唔夠有線﹐極其量只係有線的水平﹐但係由零開始﹐而且要開成十幾廿個台﹐根本他的資金好難支持﹐唔出牌給他﹐都唔覺得意外。
即使出牌給他﹐市場上的廣告收益亦無可能維持到維基台的運作開支﹐最後會係點?  大家心照啦。

傳聞﹐政府已經叫他修改計劃書﹐叫他縮細規模﹐唔好一開始便定下十幾廿個台﹐只做一中一英﹐否則唔會有機會出牌﹐係維基方面堅持唔改計劃﹐所以政府才唔批准發牌。

TOP

回覆  boot


    我覺得奇妙唔會有頻譜,要留比山雞衛視麻
kin1010hk 發表於 2017-1-20 17:35



    即使有線取到頻譜﹐政府現時政策只會比半條﹐即係同VIU 一樣﹐半條做一中一英2個台。

之後仲有半條頻譜淨﹐給予有需要的公司申請。

TOP

如有下屆政府仍然拒絕發牌給港視,根本不只是「一男子」問題。
daemongmong 發表於 2017-1-20 19:47



    這要睇維基自己份申請﹐是否做到政府的要求。

如果好似之前的一份﹐一野攪到最大﹐十幾廿個台﹐根本做唔到收支平衡 (最少說服唔到政府做到收支平衡)﹐你叫政府點出牌?

TOP

「有線」現在做得較好的還是新聞和娛樂新聞節目,其他基本上可不理。
daemongmong 發表於 2017-1-21 10:19


極度不同意

TOP

極度不同意
o_my_god 發表於 2017-1-22 17:41



    CEN 真係講唔出做得好

TOP

「有線」現在做得較好的還是新聞和娛樂新聞節目,其他基本上可不理。
daemongmong 發表於 2017-1-21 10:19


有線呢一兩年都開始想搞起本地體育節目 (e.g. 本地籃球、東南亞籃球聯賽)
應該算係低成本,但相對容易吸引到人睇嘅體育節目

TOP

極度不同意
o_my_god 發表於 2017-1-22 17:41


難道某大台的娛樂新聞做得較「有線」的好?「有線」娛樂台有報道其他電視台相關新聞,亦有報道藝人參與政治活動情況,但某大台完全沒有提及相關新聞。

TOP

回覆 8# bbbear

噉要查下頻率範圍. 如果仍保持FM質量, 原則上算合格.

TOP