tere5 當前離線
中級會員
其實原裝的只要兩粒就可以推動,另外兩炆只係當作後備。而家我的遙控都只係入兩粒入去算數,一樣照用。 ... diy-apprentice 發表於 2017-9-1 15:48
TOP
diy-apprentice 當前在線
進階會員
呢樣真係唔知喎! 咁請問如何只用兩粒, 是左边兩粒定右边兩粒? 今晚返去試下先, Thx! ... tere5 發表於 2017-9-1 16:02
C_Law 當前在線
其實原裝的只要兩粒就可以推動,另外兩炆只係當作後備。而家我的遙控都只係入兩粒入去算數,一樣照用。 ... diy-apprentice 發表於 2017/9/1 15:48
竟然有如此古怪的設計! 如果裝入無用過都可能自己漏水的金xx電池豈不是……… 為何會這樣 ... C_Law 發表於 2017-9-1 16:20
chewybar 當前離線
初級會員
TH30 當前離線
這兩個額外的電池位根本只係得兩個contact,係無接線連接的! diy-apprentice 發表於 2017-9-1 04:30 PM
wing903 當前離線
我都在鴨記買咗代用remote($50)唔用MCE, 只用2粒aaa電(原裝要4粒), 但最衰按鍵冇背光! ... tere5 發表於 2017-8-31 20:20
hkaiw 當前離線
不過, 最近我部MAGICTV唔知搞咩野, 用唔到內部硬碟. 不過, 因為內置程式噉差, 加上實際情況. 因此我改為用外置USB算數. 其中一個原因, 錄完可以即移. 另外, 系統支援新制例如NTFS, EXT4 polarhei 發表於 2017-8-31 16:57
C-Leung 當前離線
EPC魚樂小隊
我手頭有2個mtv3000 remote 2個都confirm咗要入晒4粒電先用到… C-Leung 發表於 2017-9-3 17:07