本帖最後由 tere5 於 2017-9-1 16:03 編輯
其實原裝的只要兩粒就可以推動,另外兩炆只係當作後備。而家我的遙控都只係入兩粒入去算數,一樣照用。 ...
diy-apprentice 發表於 2017-9-1 15:48



    呢樣真係唔知喎!

   咁請問如何只用兩粒, 是左边兩粒定右边兩粒?

   今晚返去試下先, Thx!

TOP

呢樣真係唔知喎!

   咁請問如何只用兩粒, 是左边兩粒定右边兩粒?

   今晚返去試下先, Thx! ...
tere5 發表於 2017-9-1 16:02


把開背蓋,右手邊兩粒串聯的位置放兩粒電就可以用。

TOP

其實原裝的只要兩粒就可以推動,另外兩炆只係當作後備。而家我的遙控都只係入兩粒入去算數,一樣照用。 ...
diy-apprentice 發表於 2017/9/1 15:48


竟然有如此古怪的設計!
如果裝入無用過都可能自己漏水的金xx電池豈不是………

為何會這樣設計?除了後備之外,重有無其它用途?
Balance 返個重量!?

TOP

竟然有如此古怪的設計!
如果裝入無用過都可能自己漏水的金xx電池豈不是………

為何會這樣 ...
C_Law 發表於 2017-9-1 16:20


這兩個額外的電池位根本只係得兩個contact,係無接線連接的!

TOP

TOP

這兩個額外的電池位根本只係得兩個contact,係無接線連接的!
diy-apprentice 發表於 2017-9-1 04:30 PM


一定是電池廠的陰謀。說明書又唔講。D人換電時一換就四粒唔會咁神心逐粒他下仲有幾V。

TOP

我都在鴨記買咗代用remote($50)唔用MCE,
只用2粒aaa電(原裝要4粒),
但最衰按鍵冇背光! ...
tere5 發表於 2017-8-31 20:20


鴨記 which shop?

TOP

不過, 最近我部MAGICTV唔知搞咩野, 用唔到內部硬碟. 不過, 因為內置程式噉差, 加上實際情況. 因此我改為用外置USB算數. 其中一個原因, 錄完可以即移. 另外, 系統支援新制例如NTFS, EXT4
polarhei 發表於 2017-8-31 16:57

前年家人那部 3700D 便壞了硬碟(內裡是日立 500GB),其後我拆下來檢查便發現有 Bad Sector,不知道是否因為開啟了時間倒流模式所致。

TOP

我手頭有2個mtv3000 remote
2個都confirm咗要入晒4粒電先用到…

TOP

我手頭有2個mtv3000 remote
2個都confirm咗要入晒4粒電先用到…
C-Leung 發表於 2017-9-3 17:07


my mtv3000 入2粒電用到

TOP