prima 698 邊道有得買? 急問明天要買!

有CHING話"節拍"平但"節拍"係邊?

TOP

用相機鏡頭就可以check到有冇事
    我就係睇到唔按制都有光
    可惜我過左7日要去代理換 ...
阿呢 發表於 2010-5-14 08:21


請問點試?

TOP

請問點試?
newson2005 發表於 2010-5-14 22:53

用相機或者手機拍照功能,對住 remote 頂個發射器,試下按 remote 鍵會見到有光,鬆手應該會熄,如果長期著就即係有問題,唔著當然更加有問題

TOP

用相機或者手機拍照功能,對住 remote 頂個發射器,試下按 remote 鍵會見到有光,鬆手應該會熄,如果長期 ...
腦仁加 發表於 2010-5-14 22:57



    yes
我就係長著

TOP

用相機或者手機拍照功能,對住 remote 頂個發射器,試下按 remote 鍵會見到有光,鬆手應該會熄,如果長期 ...
腦仁加 發表於 2010-5-14 22:57


真係得喎......

請問點解既?

TOP

TOP

買左,399

不過佢播到D咩MEDIA FORMAT?

TOP

回復 367# 無相王


請問邊度買$399?

TOP

ACL

唉,色差出紅色SCREEN...似乎有問題

TOP

本帖最後由 隨緣 於 2010-5-21 20:18 編輯
ACL

唉,色差出紅色SCREEN...似乎有問題
無相王 發表於 2010-5-21 20:05

remote 有個 Y/Video 掣轉,default 係 av,要手動轉色差,無轉就好似你咁畫面紅色

TOP