本帖最後由 隨緣 於 2010-5-21 23:14 編輯
即係無得攪?唉
無相王 發表於 2010-5-21 23:07

因為其實會用 HDMI 駁 PC Mon,所以色差都係隨便試下,會唔會有其他方法我就無深究

如果用 CRT TV 的話,用 AV 輸入分別都唔大

TOP

本帖最後由 無相王 於 2010-5-21 23:54 編輯

宜家用AV線輸入算,雖然平,但估唔到OLEVIA更差
仲有,部機都幾熱...

TOP

今日去o左沙田2間"節拍"分店, 都係折實$499, 結果無買...

TOP

今日去o左沙田2間"節拍"分店, 都係折實$499, 結果無買...
eva0083hk 發表於 2010-5-23 21:14

新都城果間XXX超級直銷城hk$469

TOP

請問各位,錄影時個檔案想用節目名,但佢只出到日期同電視台名!應該點攪?
已經up左最新fw,試過用epg,每日、每週、一次黎錄,都唔得!

TOP

just bought at Kwai Fong Assk shop at $468....good price...but no hdmi included

TOP

請問我有個 19" PC MON (CRT), 想用來看高清, 是不是買條色差出VGA就OK?
但聲音點駁電腦用的"啦吧"?

THANK

TOP

Finally brought in 元朗直銷店, $469

TOP

其實可以收到cctv5-HD??

TOP

SSP ACL仲係399...

TOP