有個問題比較奇怪, 我發現用部698錄影, 錄出o黎o既file容量顯示有問題:
即係明明半個鐘大約要3GB, 我試過用 ...
eva0083hk 發表於 2010-6-10 23:46 
我都有你同樣o既問題,佢個容量題示未見過佢超過8000MB(係電腦睇已經2xGB)
仲有一個問題就係長時間錄影後,後期的錄影部分播唔返(但用電視睇係呢段時間係有畫面,好少爆格),試過用TSPE,ProjectX,VideoReDo黎開都出現錯誤,用KMplayer(已選擇正確codec),VLCplayer都播唔到 |