有次放佢系電視頂,部機都好鬼熱,最後自己加工做了四隻腳仔!

TOP

YES,
$ 398 + $12 battery COZ need buy something+ $398 to exchange the STB
kenneth1689 發表於 2010-6-28 11:38 PM

睇怕賣晒喇掛,尋日去屯門best已經做返$468

TOP

我都係~~~
tomato123 發表於 2010-6-29 09:36


我買ACL o個隻都係死火牛要攞番去換, 買o個時佢只係用番佢demo開既線同火牛去試部機

TOP

月頭cut now之後買佐acl $399

用到依家乜事都冇畫質比之前now個解碼器好的確是平靚正

TOP

回復 472# ccck2004


Diamond hill branch still have 6 pcs on Sunday ,try phone to "The best" first

TOP

I bought yesterday for $588 x 0.8 = $470 at DIGXXAL HOXE, Metro City.

very good ar!

But cannot enter into 'EPG' and "MEDIA" while recording, is it correct?

TOP

請問有冇人知力華開幾點?

TOP

如果下面係黑色會閃下閃下
平時唔會好覺
netker888 發表於 2010-4-9 10:37 PM

我早兩日買左,都有呢個問題,仲以為係我部機有問題,原來師兄你果部都有...

TOP

ACL 同 Prima698係同一OEM仲平D



產品名稱:  ACL高清PVR機頂盒備有多媒體播放器(ACL-MPSTB-1)  
型 ...
Offer 發表於 2010-4-10 11:58 AM

最初我都以為係一樣,不過尋日經過發現原來ACL果款係焗漆面,靚仔少少

TOP

回復  cyhei1986

lcn 關 就可以了
ss626 發表於 2010-4-24 10:56 PM

終於搵到方法喇

TOP