岩岩買左部機,發現機頂盒反應真係慢d..因為第一次用
用色差 畫面會唔會比3色線靚?
usb 手指做錄影得唔得?最大幾gb? 還是用sd卡?
有冇brother 知錄影1粒鍾個file幾大...

TOP

而家有番啦!不過仲係10/5
allen2007 發表於 2010-7-24 04:41 PM

裝假狗既,有得睇無得dl

TOP

本帖最後由 allen2007 於 2010-8-2 16:16 編輯
裝假狗既,有得睇無得dl
ccck2004 發表於 2010-8-2 15:08


E,係喎,無得D/L既:funk:
我放左係XUN6度,有需要既自己D/L
下載文件 PM-698 FW 2010-5-10.zip (6.59 MB)

TOP

E,係喎,無得D/L既
我放左係XUN6度,有需要既自己D/L
allen2007 發表於 2010-8-2 04:07 PM

唔係,只係路過試下,點知

多謝師兄~

TOP

唔係,只係路過試下,點知

多謝師兄~
ccck2004 發表於 2010-8-2 17:08


唔緊要
反正有好多CDROM去D/L

TOP

鴨寮街邊度有得賣?幾錢?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

閣下都問得(oh! 應該係命令得)幾rude吓。
睇吓邊位師兄得閒serve你先。
Dubliners 發表於 2010-8-7 07:23



     哦,原來咁樣叫做rude, 下次我加埋''請問''同''唔該'', 咁閣樣下滿意味? 同埋''請''你唔係答就唔好加把口埋來, ''唔該'' !

TOP

幾型咼...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP