Thanks EOS5, Kelvin

問過佢好似話唔寄香港......so sad
au_perrie 發表於 2014-11-7 21:20

唔直送香港,你可以用國際轉運,運到去深圳中轉站,再用自選速遞公司運落香港,建議揀順豐,聽朋友講因為老細後台夠硬,扣關機會細好多。

TOP

建議揀順豐,聽朋友講因為老細後台夠硬,扣關機會細好多.......

Thanks EOS5, but where to get details to us Shun Fung?

TOP

and how much HK$ in use this sF?

TOP

本帖最後由 EOS5 於 2014-11-7 22:09 編輯
建議揀順豐,聽朋友講因為老細後台夠硬,扣關機會細好多.......

Thanks EOS5, but where to get details t ...
au_perrie 發表於 2014-11-7 21:50
and how much HK$ in use this sF?
au_perrie 發表於 2014-11-7 21:51

流程好簡單,你淘寶買野時選擇國際轉運,轉運公司選順豐 (網頁會標明唔同重量收唔同運費,部盒子機仔一般都係20入仔內,你有得預算),跟住網上俾貨錢 (如果要俾賣方地區至深圳中轉站,運費就呢個時候俾埋,否則只係俾貨物費用,但運費只係從賣家地區送到深圳中轉站),賣家收到order就會發貨,當貨物到達順豐深圳中轉站入倉後,你再login淘寶就會見到新訊息,通知你貨物已入倉,同時你亦需要俾從深圳轉運落黎香港既順豐運費,呢個時候你可以選擇某間門市自取還是送上門 (但住宅地址要收額外附加費),當你選擇好、俾晒中轉運費後,就可以耐心等候貨品送黎香港,門市自取的話,登記流動電話號碼會收到取貨SMS通知,選擇送上門就會有人打電話俾你約你收貨...... 大約係咁。

TOP

非常感謝EOS5,
大概都明
希望用順豐會快D

TOP

宜家大唔大機會扣關?
問賣家佢話捉得好嚴

另外賣家好似係圓通默認
如果用順豐轉運 係唔係要叫賣家用返順豐寄去轉運站?

thanks

TOP

宜家大唔大機會扣關?
問賣家佢話捉得好嚴

另外賣家好似係圓通默認
如果用順豐轉運 係唔係要叫賣家用返順豐 ...
legend173 發表於 2014-11-7 23:19

之前四中全會就真係扣得好密,而家聽人講好返少少,賣家用邊間唔緊要,你落order俾錢時於網頁指定國際轉運用順豐,就會運去順豐深圳中轉倉,入倉後你俾埋轉運費就得。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  kevin169

唔係好明,239-199=40,實際減40,自己比10買張50,實際成本係減30? ...
kin1933 發表於 2014-11-10 15:31


10+239-50=?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP