回覆  hknewa


    係市區收AM,係收唔到聲音
gpad3 發表於 2017-9-4 15:37



    唔係收唔到, 只係聲音有干擾嘅情況

TOP

回想第一次聽 DBC 嘅音樂台,啲音色真係比 FM 正好多,好似大班咁講,真係返唔到轉頭架。

結果啲 DAB 收音 ...
Nightcatcat 發表於 2017-9-4 18:24



    當年買DAB+收音機就係為咗聽DBC, 當時嚟講音質有好大進步
而家都係聽上網算

TOP

又可惜  RTHK4 深夜唔再聯播 RTHK3 嘅 Uncle Ray 及爵士樂,反而攞 4 台嘅靚FM 去播 BBC 清談,爵士樂就用  ...
Nightcatcat 發表於 2017-9-4 18:38


我在天水圍收RTHK3用FM107.8 STRERO

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 vaio 於 2017-9-4 23:05 編輯

版主Bam得好!
嗰位仁兄只係識癈噏,完全冇point

尋晚都唔記得聽DAB嘅最後廣播
頭先上網聽番,第五台就只係響第二段的54:21簡單一句話DAB 35將會終止廣播
http://www.rthk.hk/radio/radio5/programme/tconight/episode/455558

而普通話台就響第一段54:11開始,直頭整咗段promote
http://www.rthk.hk/radio/pth/pro ... javu/episode/457441

TOP

TOP

從未用過DAB,咁就摺左.....我的聆聽歴史,小了一節

TOP

回覆 10# tonykee826

根本唔關事. 況且好多地方,  香港講經驗仲多過講數字. 數字上. 當然數碼廣播好. 不過, 啲裝置又貴, 萬一出大事, 發射台仆低, 噉點搞? 因此, 除非多人收聽, 否則呢味野好難行.  數碼廣播可以只出台名而唔出圖, 猶如電視噉樣, 即使行數碼可以冇互動功能. 有圖係附加功能黍架. 運輸署只係允許裝置出台名例如94.8Mhz, 唔允許出對應既圖除左入左後波保安全.

TOP

沒有了 DAB+ 一星期,用 AM 或用數據收聽,結論係:

1. 聽 AM 不如唔好聽。
2. 用 RTHK app 聽係有壓縮聲, Tune In Radio 就更差,bit rate 超低。
3. 用 PC 桌面版聽佢個網站 HQ 版係幾好,但出街、搭車用唔到桌面版。

依家就好似比喻電視取消了高清廣播,保留了黑白電視訊號一樣,不如唔睇。有時聽下珠三角地區啲 FM 台播歌仲好聲,訊號仲強過本地電台。

TOP

唔係收唔到, 只係聲音有干擾嘅情況
tonykee826 發表於 2017-9-4 21:25

有d咩會干擾到AM接收?

TOP