tonykee826 當前離線
初級會員
回覆 hknewa 係市區收AM,係收唔到聲音 gpad3 發表於 2017-9-4 15:37
TOP
回想第一次聽 DBC 嘅音樂台,啲音色真係比 FM 正好多,好似大班咁講,真係返唔到轉頭架。 結果啲 DAB 收音 ... Nightcatcat 發表於 2017-9-4 18:24
apliucard 當前離線
進階會員
又可惜 RTHK4 深夜唔再聯播 RTHK3 嘅 Uncle Ray 及爵士樂,反而攞 4 台嘅靚FM 去播 BBC 清談,爵士樂就用 ... Nightcatcat 發表於 2017-9-4 18:38
gpad3 當前離線
Banned
vaio 當前離線
1個閒人 當前離線
polarhei 當前離線
Nightcatcat 當前離線
dicklai 當前離線
唔係收唔到, 只係聲音有干擾嘅情況 tonykee826 發表於 2017-9-4 21:25