回覆  heylisten


荃灣線/東涌線
tkc961127 發表於 2016-2-6 11:02


Ching,我12月響中田買左隻altech保嘅rl2455,但係我問過altech保養係自己拎隻mon上去整,你呢係altech保嗎?

TOP

回覆 11# littlesgrass


唔係 我果隻係3年上門保 打個電話過去就得了

TOP

回覆  heylisten


荃灣線/東涌線
tkc961127 發表於 2016-2-6 11:02



    中環,金鐘都得?

TOP

回覆 13# 1919


冇問題

TOP

今日一推

TOP