本帖最後由 cks22222 於 2020-11-6 12:25 編輯
原本用緊ASUS RT-AC5300, 琴日換左部D-link DIR-X5460, 見佢規格好似唔錯
但換完之後有啲問題, 開左160MHz, 個Channel Auto冇改過
個wifi signal有時爆格有時得兩格唔穏定, 然後睇個network adapter 個speed有時會跌有時又升返去2.4Gbps
Check過signal 長期大約-29至-32dB
部腦而家用緊Asus B450i 自己換左AX200, 距離router唔遠大約兩米左右中間冇阻隔
原本用AC5300, 無線用VD駁Quest 2玩係冇問題流暢, 但換完反而唔流暢疾下疾下咁
試果陣屋企得三個device用緊, 一個IPcam用緊2.4GHz, 電話同電腦用5GHz
想問係咪有咩setting需要改? 定係根本呢隻野就係咁, 未用過D-link所以諗住試下點知咁  |