charcsc2000 當前離線
XDA自行研究人員
進階會員
如果剩係去日本用既話,買GL06P係咪都ok? 同埋點呢隻會平d既? Aktios 發表於 2015-5-20 02:58
TOP
其實有無師兄幫忙一齊買 E5372t s-32 呢? 見有多位師兄有興趣的, 因為我也沒淘戶口又唔知點搞 如 ... ontheway 發表於 2015-5-18 22:35
Spurious 當前離線
特級會員
Aktios 當前離線
初級會員
幫你問左, 賣家話gl06p係日本專用...只可係日本用... charcsc2000 發表於 2015-5-20 12:22
horacelaw 當前離線
中級會員
回覆 Spurious 請問在哪裡賣? horacelaw 發表於 2015-5-20 13:49