原帖由 lamsoft 於 2009-2-8 20:36 發表
好可惜asterisk只找到linux版本...
如果我部機中再加多個vm玩asterisk...加起上來已經有3個vm...我部機相信頂不順...


Asterisk 好像都有 Windows 版本
http://www.asteriskwin32.com/
http://www.denniswuworks.com/2008/08/10/asterisk-for-ms-windows/

硬件要求不算高:
Computer or Server
Windows 2000/XP/2003
Pentium 500MHz or above with at least 128MB RAM
Broadband Internet Connection (for external VoIP lines).

TOP

原帖由 lamsoft 於 2009-2-8 20:35 發表


用你屋企條PSTN, 就只係比果段既錢...

對,除此之外,你還需要語音網關VOICE GATEWAY,我會在後些時候再詳細介紹.請明白,家用和商用的定位不同,本文主要定位是建構商用的網絡電話系統, 家用的話,請參考網友YHFUNG既[一人一VOIP計劃]POST

TOP

原帖由 lamsoft 於 2009-2-8 20:36 發表
好可惜asterisk只找到linux版本...
如果我部機中再加多個vm玩asterisk...加起上來已經有3個vm...我部機相信頂不順...

Asterisk只是一個SERVICE,你大可安裝在你本身行緊LINUX既VM上,同時間對硬件要求很低,各位大可試試安裝,當然,如果作為一間公司的PBX,最好是直接在SERVER上安裝

TOP

原帖由 gagabo 於 2009-2-8 20:52 發表
想問一下asterisk 要做maintenece 難唔難,香港有冇公司係幫人做依樣野?

香港是有公司做ASTERISK既MAINTENECE,自己做返都吾係大問題,不少問題在MAIL LIST上可以找到完整答案.而最大的好處係,由放是開源的關係,相比閉源的程式,自己更清楚系統的運作,有問題發生時可以在SOURCE CODE上trace

TOP

[ -- 硬件 -- ]
Hardware platform: Asterisk是一個可安裝在LINUX上的APPLICATION,以提供IP-PBX的工能,基本上可安裝LINUX的電腦都可以安裝.

END Point Device(User side): 可連接基於 SIP, IAX, MGCP等標凖而設計的網絡電話,本人實則使用過的有
Hard Phone:
CISCO CP7961G


Soft Phone:
X-lite


sjphone


Cisco IP Communicator


[ 本帖最後由 cnewshk 於 2009-2-8 23:06 編輯 ]

TOP

原帖由 bubblestar 於 2009-2-8 21:23 發表


Asterisk 好像都有 Windows 版本
http://www.asteriskwin32.com/
http://www.denniswuworks.com/2008/08/10/asterisk-for-ms-windows/

硬件要求不算高:
Computer or Server
Windows 2000/XP/2003
Pentium 500MH ...

謝謝先, 有windows版本就不同...因為再行多個VM 粒CPU會頂唔住....~~
想問一下asterisk係咪透過web黎config個pbx?
Thanks

TOP

原帖由 lamsoft 於 2009-2-8 23:11 發表

謝謝先, 有windows版本就不同...因為再行多個VM 粒CPU會頂唔住....~~
想問一下asterisk係咪透過web黎config個pbx?
Thanks

有WEB BASED既GUI
Asterisk GUI

更多
http://www.asterisknow.org/image/tid/58

TOP

如果早幾年有呢個post 就好喇
做project 唔洗咁頭痕

TOP

CISCO 隻電話上到 sip mei?

TOP

原帖由 lingalan 於 2009-2-9 09:48 AM 發表
CISCO 隻電話上到 sip mei?

隻野應該support

TOP