IMS果度係咪一定要用30MB??低D會唔會平D??
joeman 發表於 5/8/2010 01:54



    我相信用8M都唔會平好多

TOP

我有興趣知你用咩DUAL WAN ROUTER去行BB1000

TOP

我相信用8M都唔會平好多
Tong Chi Yin 發表於 2010-8-5 18:24


我 6M 平 30M 幾文

那那林出個兔費 mail acct ....
親住 netvigator account 未完通知 d fans 改 email

TOP

去搵個區譏員幫手, 叫 pccw 減價, 可能一個月五十蚊都做到.
oc 發表於 2010-8-5 11:13


區議員補貼 ?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你唔知 區議員 是地區領袖嗎? pccw 點都要比面. 不然, 區議員玩野, pccw 在區內很多東西都做不到. ...
oc 發表於 2010-8-5 19:47


好難明播 - 無人搵枝槍指住一定要用 PCCW
區議員用咩名義出師 ?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 17# oc 你試過 ??做你果區既議員都幾辛苦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 19# oc
真係唔知原來區議員有呢D服務喎

TOP