總之自己有router 就唔好activate 個router mode,咁就唔會有任何問題

TOP

本帖最後由 Arsenal 於 2011-7-1 23:38 編輯
總之自己有router 就唔好activate 個router mode,咁就唔會有任何問題
starkwong 發表於 2011-7-1 12:02


Hi starkwong,
Thank you for your infro.
You mean I should disable the router function in DGL-4500 and how can I do that.

TOP

Hi starkwong,
Thank you for your infro.
You mean I should disable the router function in DGL-4500  ...
Arsenal 發表於 2011-7-1 12:53


Push

TOP

本帖最後由 caseyho 於 2019-12-15 14:51 編輯
Hi starkwong,
Thank you for your infro.
You mean I should disable the router function in DGL-4500  ...
Arsenal 發表於 2011-7-1 12:53

go "http://setup.net", user, user, default settings. finished

TOP

EOS大大我的駁法是這樣:
PCCW modem (ZTE ZXDSL 931CIIA) --> DGL-4500 router --> DS211+(wired), PC(wi ...
Arsenal 發表於 2011-6-30 20:54




of cuz possible

TOP

我係指唔好開部 ZTE 個 router mode,要用 DGL-4500 個 router mode
部 ZTE 淨做 modem 就夠

跟 caseyho 既做法就啱

TOP

go "http://setup.net", user, user, default settings. finished
caseyho 發表於 2011-7-2 12:33


Thank you caseyho

TOP

我係指唔好開部 ZTE 個 router mode,要用 DGL-4500 個 router mode
部 ZTE 淨做 modem 就夠

跟 caseyho  ...
starkwong 發表於 2011-7-4 10:00


Thank you starkwong

TOP