ivan929 當前離線
中級會員
TOP
love19901109 當前離線
進階會員
andychan753 當前離線
初級會員
回復 C-Leung 頭先全部test 都係set 150mw... 佢最高可以SET 200... 長期用高係咪唔好?? ... ivan929 發表於 2013-1-4 23:28
回復 ivan929 150mW 咁高? 其實無話唔係咁好既... 每分每秒都俾3G/4G基站射住 相比下WIFI... 細好多 ... love19901109 發表於 2013-1-4 23:38
wapress 當前離線
既係覆蓋真係改善左好多? wapress 發表於 2013-1-5 00:22
120mW 幾好丫... ivan929 發表於 2013-1-5 00:33
你屋企是否實用500尺?個房到廳有無主力牆,最遠最多阻隔地方及出大門後仲收到嗎? ... wapress 發表於 2013-1-5 00:47
siuba 當前離線