本帖最後由 kofz 於 2015-3-20 20:47 編輯
你睇個 feature list 就知,ROS 係唔錯幾好用,但 pfSense 仲可以額外裝 software module 做第二 d  ...
fakeman 發表於 2015-3-20 20:17


可唔可以PM你部淘寶link ?

想試下玩 pfSense

TOP

個殼睇落同我買開個間一樣
不過我果隻包埋OS

TOP

可唔可以PM你部淘寶link ?

想試下玩 pfSense
kofz 發表於 2015-3-20 20:44


Me too, please kindly PM, thanks

TOP

個殼睇落同我買開個間一樣
不過我果隻包埋OS
SoCold 發表於 2015-3-20 21:34



    佢有幫我裝 pfSense,轉頭我自己拆機拆 CF card 裝過啦,因為一來佢裝既 2.1.2(明明 2.2 都出咗成個月),二來佢 CF card partitioning 有問題,明明係 1GB CF card 但搞到得唔夠一半 usable....

TOP

可唔可以PM你部淘寶link ?

想試下玩 pfSense
kofz 發表於 2015-3-20 20:44



    無問題,不過試 pfSense 唔駛特登買機既,可以 vmware 玩下睇下用唔用得慣。

TOP

佢有幫我裝 pfSense,轉頭我自己拆機拆 CF card 裝過啦,因為一來佢裝既 2.1.2(明明 2.2 都出咗成 ...
fakeman 發表於 2015-3-21 02:10



我都想知淘寶link, ching可否pm.
想行其他os玩下. 6個port好有用.

TOP

不過部機拆開時見到 RAM/CF slot 落咗膠,估計咁拆咗機會無保養?但唔理喇...CF 唔拆好難 re-image 新 version,而 1GB ram..我諗我之後起碼都會插條 2GB 入去幫下手

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

另外係部機雖然唔係一般 19" rack mount case,但佢都唔算細(想有 d 係外置火牛款但只得 D525 先有),好彩我屋企人無投訴

TOP

本帖最後由 kofz 於 2015-3-21 05:32 編輯
另外係部機雖然唔係一般 19" rack mount case,但佢都唔算細(想有 d 係外置火牛款但只得 D525 先有),好 ...
fakeman 發表於 2015-3-21 04:44


樓主, 你用邊部造 Wi-Fi AP ?

我用 Totolink A2004NS

TOP