kofz 當前在線
特級會員
你睇個 feature list 就知,ROS 係唔錯幾好用,但 pfSense 仲可以額外裝 software module 做第二 d ... fakeman 發表於 2015-3-20 20:17
TOP
SoCold 當前離線
進階會員
feverpc 當前離線
中級會員
可唔可以PM你部淘寶link ? 想試下玩 pfSense kofz 發表於 2015-3-20 20:44
fakeman 當前離線
個殼睇落同我買開個間一樣 不過我果隻包埋OS SoCold 發表於 2015-3-20 21:34
evilsos 當前離線
佢有幫我裝 pfSense,轉頭我自己拆機拆 CF card 裝過啦,因為一來佢裝既 2.1.2(明明 2.2 都出咗成 ... fakeman 發表於 2015-3-21 02:10
yarehk 當前離線
Banned
另外係部機雖然唔係一般 19" rack mount case,但佢都唔算細(想有 d 係外置火牛款但只得 D525 先有),好 ... fakeman 發表於 2015-3-21 04:44