剛剛上得返, 今次係斷7個鐘
比上個月斷3個鐘有進步, 非常好

TOP

回覆 11# whateverMan

同我斷既情況exact7ly一樣樣。自己電腦/router無問題,如果你有光纖盒,會見到有盞燈唔著,最好點都約師傅黎睇一睇,不過要有心理準備佢check完會同你講一切正常,因為我都check過兩次,有一次明明冇事都換左條光纖,都一樣,所以絕對係佢地機房問題。然後我心諗,大佬如果你有工程/維護做緊,通知聲等我準備下都冇咁嬲,次次都突然黎料,問CS又唔識答,淨係約師傅,唉

TOP

我到而家都仲未上得返
打左去約師傅都要聽日先到

TOP

回覆 12# 羊毛球


    咪係囉, 你話我主觀都好我都覺得佢機樓有事, 其實如果真係要做維護呀更新之類出個電郵講聲都好丫, 好似停水停電咁我都會明白去就就做安排

TOP

各位經常斷線的師兄能否報下住邊區,會否區域問題

大埔區用家,一個月斷幾次

TOP

在大6用vpn返hk,2年多前hkbn就係因為經常無故斷一斷,他們又找不到原因,所以要加多條其它isp
沙田區

TOP

之前都試過
要打電話上去重置網路
個自助服務電話我直頭入左落iPhone到...
一上唔到就打去重置...半個鐘內用得返
平均兩三個月就要來一次...

最初以為Router問題,點重開,直插機都唔得
檢查過全部野都唔得,之後打上去問
客服要我咩自助幫重設網路,之前次次出問題就重置,就用得返

TOP

之前都試過
要打電話上去重置網路
個自助服務電話我直頭入左落iPhone到...
一上唔到就打去重置...半個鐘內 ...
a39g99 發表於 2016-3-20 11:38


原來hkbn可以自己搞掂架

TOP

原來hkbn可以自己搞掂架
Frozen 發表於 2016-3-20 11:46


打128100
入身份證(登記個個),之後去到網路服務2
之後就會聽到...
如味能上網,請嘗試重置網路...
重置網路請按1字

我都就背左個流程了

TOP

回覆 19# a39g99
一直冇留意,謝謝師兄分享!

TOP