PN420 當前離線
進階會員
TOP
hk1960 當前離線
中級會員
肥肥 當前離線
咁似乎係每部機既溫度取決於原本個舊CPU散熱膠有幾"生性", 睇下當時裝機"雌"成點, "雌"得好就六七十度, " ... PN420 發表於 2016-4-19 13:20
師兄,请問 散热膠 那裡有得賣 ? THX ! hk1960 發表於 2016-4-19 13:25
chromechan 當前離線
Moderator
天宮葉月 當前離線
我係大頭文 當前離線
其實隔左兩重散熱墊, 就算貼得幾靚, 導熱都一定慢過銅片. 我淘銅片時順便喺同一間鋪買埋,細細支幾蚊雞. ... 肥肥 發表於 2016-4-19 14:19
簡單黎講係咪只係換散熱膠變散熱膏,而冇外加風扇? via HKEPC Reader for Android ... 天宮葉月 發表於 2016-4-19 19:17
losiukit1 當前離線
mig33 當前離線
...- .-. ..--- -..- -- --.
dwdwdwlololo 當前離線
初級會員