咁似乎係每部機既溫度取決於原本個舊CPU散熱膠有幾"生性",
睇下當時裝機"雌"成點, "雌"得好就六七十度,
"雌"得唔好既就九十幾度?

如果係咁, 咁牙石就要檢討下條生產線啦.

TOP

師兄,请問 散热膠 那裡有得賣 ? THX !
:kiss:

TOP

咁似乎係每部機既溫度取決於原本個舊CPU散熱膠有幾"生性",
睇下當時裝機"雌"成點, "雌"得好就六七十度,
" ...
PN420 發表於 2016-4-19 13:20

其實隔左兩重散熱墊, 就算貼得幾靚, 導熱都一定慢過銅片.


師兄,请問 散热膠 那裡有得賣 ? THX !
hk1960 發表於 2016-4-19 13:25

我淘銅片時順便喺同一間鋪買埋,細細支幾蚊雞.

TOP

回覆 3# 三唔識七

merlin third party firmware

TOP

簡單黎講係咪只係換散熱膠變散熱膏,而冇外加風扇?

via HKEPC Reader for Android

TOP

其實隔左兩重散熱墊, 就算貼得幾靚, 導熱都一定慢過銅片.



我淘銅片時順便喺同一間鋪買埋,細細支幾蚊雞. ...
肥肥 發表於 2016-4-19 14:19


可唔可PM TAOBAO LINK ?
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 肥肥 於 2016-4-19 19:32 編輯
簡單黎講係咪只係換散熱膠變散熱膏,而冇外加風扇?

via HKEPC Reader for Android ...
天宮葉月 發表於 2016-4-19 19:17


將導熱墊轉做銅片, 無加風扇, 仍然係被動.

TOP

其實加個USB風扇仔都夠晒皮

除咗會嘈啲啲+得閒要抹一抹啲塵之外
都應該會好過無咗保養掛(我諗
利申:AC56U
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

改水冷

TOP

改水冷x2

TOP