例如我屋企有1000M寬頻
如果買左一個mu-mimo ac router,
我有2部機連接
係咪同時下載野每部機都可以最大去 ...
charskh11 發表於 2017-11-1 11:53


http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=12&tid=2404331

TOP

各位師兄,你地唔好咁啦,踢爆晒,
啲router廠要玩數字遊戲 + Gimmick Function,咁啲人先會貴貴都買架,
router廠要食飯,就要人不斷追款架啦,俾錢果個心理上覺得勁咪得囉

TOP

我個人認為AC1900已經係最實用(其實自己都冇device 行到3x3)。再高嘅完全係數字遊戲,仲要搞到頻道擁擠。
我除非有新制式(ad/ax?)我都只會死攬部AC68u唔買新嘢。

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 13 #天宮葉月

啱呀,家用嚟講有個beamforming就好夠

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 天宮葉月

啱呀,家用嚟講有個beamforming就好夠

via HKEPC Reader for Android
蠢貓 發表於 2017-11-11 06:27

我同意,beamforming真係好有用,唔洗client support都用到,信號會好好多

在職貧窮的IT狗

TOP