st185 當前離線
初級會員
用卡套會有問題,有機會用用下認唔到張卡,要從新插過張卡先再用得 via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3) ... 天上人間 發表於 2018-11-1 19:43
TOP
留白兄 當前離線
進階會員
回覆 st185 csl同時間扯太盡(例如bt) 好似係會罰你落地獄load空氣 reboot先會正常返 hemat年代就有既事 應該係qos左等你唔可以係咁扯bandwidth 冇得解 mobile network本身就唔預你home broadband咁扯法 以我所知smt同3都有類似玩法, qos到你得返幾kb 幾分鐘後再放監 再扯就再收監 要試好簡單 開bt幾粒種一齊down. 高速扯幾分鐘已經會即時見效. 你話 "下, 睇盒子唔係BT喎" 錯啦 d盒子點解會咁多人睇都咁順 因為都係用p2p. 同bt同一個技術原理 簡單黎講 衰大食 你以為無限就真係冇限你點用用幾多? 少年你太年輕了