np2c 當前離線
中級會員
TOP
itpeanut 當前離線
進階會員
ykl 當前離線
公屋政府個D我見係Aruba itpeanut 發表於 18-9-2020 10:55 AM
wunit 當前離線
TH30 當前離線
不過老老實實,學校用華為 AP都不出奇。因為通常總有一間vendor會報華為 AP方案,價錢低管理又不是太難。 ykl 發表於 2020-9-18 12:07 PM