我用緊呢個ROUTER, 已經有10年. 由於而家用緊條INTERNET 既LAN 係100M, 所以用起呢個ROUTER 時唔覺得有 ...
Yucie 發表於 2024-5-23 02:46 PM 
同我一樣用緊隻十幾年的router, 我關晒所有野, NAT40MByte/s 都要40-70% CPU
LAN 90 MByte無乜記憶。那年代唔興評測, d廠瞞天過海, 話晶片1000Mbps就當1000賣, 超搵笨呃錢。 LAN內switching免強做到, 但一經過CPU gateway就唔達標, 我覺得係犯法。
好彩我幾乎唔使用VPN, 無咁多煩惱,只需解決土地問題同汪星人。PC拖ports做, 小心all-in-boom, 如果只係為左pilot / proof of concept目的, 無壞, 好建議, 滿足到需足後再另買N100, 但搭搭拆拆麻煩lor
現成的未完全合心水, 我就繼續等下先。等我收蔵呢個post, 睇下你之後搞左乜出來, 可以參考一下 |