sbg 當前離線
進階會員
TOP
peter_chan 當前離線
2012年NB只有100M? 官網Tech Specs只喺寫有RJ45無標速度 sbg 發表於 2021-12-30 11:14
java2 當前離線
十幾年前既 Notebook 已經係 GbE LAN , 你個部咩 notebook 黎? 2004 年 IBM ThinkPad T41 Intel 82540EP ... 觀星是答案 發表於 2021-12-29 11:26
fakeman 當前離線
特級會員
唔出奇。 那時仲處於 100 / 1000 的交接期尾聲﹐如果買平價機/舊款機﹐只有100M 的LAN速度﹐一點都 ... peter_chan 發表於 2021-12-30 11:19
shukuist 當前離線
KinChungE 當前離線
長老會員
仲交接?我部 2007 嘅 X61 都已經 1G LAN.....2012 年已經係 5 年後......再講 T series 係商用級數 ... fakeman 發表於 2021-12-31 10:32
wyhui5124 當前在線
Lenovo Z510(2012年買),喺裝置管理員搵到張onboard LAN咭,再入去"Speed & Duplex"個pull-down menu見到最 ... tim618 發表於 2021-12-29 11:54
MacJuJu 當前離線
中級會員
tim618 當前離線
初級會員
果期唔少低階家用機放100M Lan落去 諗住D人用wi-fi唔用lan, 是但叫做有就得 ... KinChungE 發表於 2021-12-31 16:44