2012年NB只有100M?
官網Tech Specs只喺寫有RJ45無標速度

TOP

本帖最後由 peter_chan 於 2021-12-30 11:21 編輯
2012年NB只有100M?
官網Tech Specs只喺寫有RJ45無標速度
sbg 發表於 2021-12-30 11:14



    唔出奇。

那時仲處於 100 / 1000 的交接期尾聲﹐如果買平價機/舊款機﹐只有100M 的LAN速度﹐一點都不奇。


我手上有部2010年的notebook﹐入門文書機﹐只有100M Lan。
睇番當年的的catalouge﹐就算係中檔機﹐都無1000M LAN﹐只有100M LAN。

TOP

T系係貴野

十幾年前既 Notebook 已經係 GbE LAN , 你個部咩 notebook 黎?

2004 年 IBM ThinkPad T41

Intel 82540EP  ...
觀星是答案 發表於 2021-12-29 11:26

TOP

唔出奇。

那時仲處於 100 / 1000 的交接期尾聲﹐如果買平價機/舊款機﹐只有100M 的LAN速度﹐一點都 ...
peter_chan 發表於 2021-12-30 11:19



    仲交接?我部 2007 嘅 X61 都已經 1G LAN.....2012 年已經係 5 年後......再講 T series 係商用級數貴機......

TOP

你部laptop 性能所致,換過部就得到1000M

TOP

仲交接?我部 2007 嘅 X61 都已經 1G LAN.....2012 年已經係 5 年後......再講 T series 係商用級數 ...
fakeman 發表於 2021-12-31 10:32


果期唔少低階家用機放100M Lan落去
諗住D人用wi-fi唔用lan, 是但叫做有就得

TOP

Lenovo Z510(2012年買),喺裝置管理員搵到張onboard LAN咭,再入去"Speed & Duplex"個pull-down menu見到最 ...
tim618 發表於 2021-12-29 11:54



    唔知你部notebook用咩CPU(Pentium/i3/5/7),但睇番舊post,有人試過用USB LAN係會食哂CPU而速度唔夠1G的(#6)

https://www.hkepc.com/forum/view ... =2583175&page=1

TOP

其實條線無錯既,只係硬件問題

TOP

謝謝各位留言。搬完屋終於拎番部 imac 出嚟試,結果去到接近500mbs,真係notebook 機能問題。

TOP

果期唔少低階家用機放100M Lan落去
諗住D人用wi-fi唔用lan, 是但叫做有就得 ...
KinChungE 發表於 2021-12-31 16:44



    廠家(包括晶片廠﹐定係電腦廠方)﹐要徹底清理舊存貨嘛

wifi card 周期性短﹐廠家控制倉存會睇得準D。

但係LAN方面﹐生命周期長好多﹐自然可以大量入貨/大量入期貨﹐以控制較低的成本。
大家話wifi 轉左幾多個世代﹐而LAN 又轉左幾多個世代。

去到尾﹐當然係去晒D低階機﹐清晒D存貨。

TOP