TOP

建議你買行貨,我隻華為E5372,跟我去過好多地方。
big138 發表於 2015-5-4 19:51

師兄,港行是否只有迷你型號?謝謝!

TOP

我就用咗部較舊款嘅4G雙卡機做router,旅途中重可以多個spare電話可用。
hkwtongme 發表於 2015-5-5 16:22



    4g 雙卡機都舊款??

TOP

各位大神救命...我買左隻700蚊既4g pocket wifi...bt左一晚 (一路叉一路開)
結果第2日死左....比人check入面有ic燒左仲有d目左焊...

之前用都覺得已經好熱,無諗過一晚開bt就熱死左!
救大神指點一隻唔會好熱既wifi...
或者散熱比較好既wifi...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唔用router

TOP

唔用router
原明 發表於 2015-5-6 18:15



    因為平時都係拎出街用...係果日放假係屋企bt野..

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

4g 雙卡機都舊款??
mkboy76 發表於 2015-5-6 17:24

我部nubia 7max,華為p7同LG g3 雙卡都無用一排,都宣布咗後續機款,所以算舊款都得呱。

TOP

咁你預左 會有 節哀既一天, 分分鐘一年貨仔。

我部中興 mf93d , 己經進入晨晨地 唔想用狀態 ...
brainiepc 發表於 2015-5-6 18:21


hame 行 huntsman firmware openwrt,  屁屁 遮得密密實實, 你地做唔到
係咩意思?

我已經將A100及S2成功刷左HUNTSMAN用,
暫時OK喎

TOP