提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

呢隻?


成套機40幾kg, 咁既寶物俾在我分解搬, 甚至要掉哂啲電池組都會抬走.....
三隻熨斗都推得 ...
Brainstomer 發表於 2015-3-22 06:43



    算啦,仲大舊過我屋企 desktop,加上電已經用咗幾年(我以前做過 APC 外判 service center,佢哋話正常 2.5-3 年要換電),如果粒電都有問題唔通我仲科水換咩.....

TOP

頭先趁大多數人訓緊時再試,真係想講句:傻的嗎?
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

條fibre到咗手我頂多都係裝500Mbps plan算
爭舊幾水月費($208 vs $338), 但極少hit到over 500Mbps, 好 ...
Brainstomer 發表於 2015-3-22 07:07



    個殼係金屬喎,唔易介吧?

BTW....大陸野即係大陸野,玩兩玩,機箱兩把風扇都死埋 一陣訓醒落鴨記睇睇邊款好....

TOP

pfSense +1
雖然我有用RouterOS, 但講package功能齊全, x86上一定係pfSense贏成條街, 淨係QoS/BandwidthD/Radius User Manager同IPSec(Based on OpenSwan)等等都冇得輸

呢期搞緊SoftEther移植去pfSense既嘢,其實響FreeBSD compile咗擺個binary去pfSense就得,但由於SoftEther響FreeBSD唔support TAP driver, 所以我試緊自己寫返呢part出黎,有結果會upload上GitHub

TOP

pfSense +1
雖然我有用RouterOS, 但講package功能齊全, x86上一定係pfSense贏成條街, 淨係QoS/BandwidthD/R ...
kennylam777 發表於 2015-3-22 11:23



又好難咁比較既,公道 d 講,各有各好:

Mirotik
Pros: multi hardware platform,兼且自價有出大量唔同 hardware 配合,仲要係 compatibility 高(因為係 Linux based),要求唔高的有低價 MIPS based devices 可用,要求高可以用 x86 自己砌 server 搞。而 ROS 個 package consistency 極高,升級無煩惱。另一特點係佢有 OpenFlow support,係大型 network 有 multiple devices 時會覺得非常有用。

Cons: 進階設定需要 admin 有一定功力先做到,high performance tuning 唔係人人都識。另外佢係冇 3rd party package 可用的,唔會有額外 development 空間(亦可以解釋到因為咁所以佢 d 一體化 packages 係無乜鑊氣),licensing 方面如果係買 software appliance 定話 key 係跟 disk,有事就麻煩。同埋如果唔用專用 config client 的話有 d 野係無咁易 config 到的。

pfSense
Pros: Web 介面做得好,唔需要額外 client config。Support 唔少 plugin(包括 3rd party),如果你部機夠勁就可以做到好似 UTM appliance 咁樣既 firewall,而且唔少 networking 野都以 abstract 形式出現或者可以自動化(例如 auto WAN rules creation,sticky connection 去簡化 multi-WAN 時做 port forwarding 會遇到既問題)

Cons: 只限 x86 based platform,無法做到好似家用 router ARM/MIPS CPU 果 d 咁平價(因為 FreeBSD 根本唔 support),另外因為係 FreeBSD 做底,hardware support 呢家野真係....心照 (Enterprise level 唔駛擔心因為呢 d FreeBSD 多數 support 但一般 home use level device 就好難搞,連出晒名最 cheap 既 realtek LAN 都可以做唔好個 support....)。另外 pfSense 有 package consistency issue,因為官方只會做 base system support(頂多加埋佢哋自己做既 plugin),所以你 upgrade 新 version 時原有既 plugin 炒粉係時有發生(我以前用 1.0-1.2 時經常見,skip 咗幾年再用返唔知會唔會好 D)。而 pfSense 暫時未有 OpenFlow support,所以 large scale network deployment 同管理會有困難。

但公平 d 講有好多 common 野兩者都有既,除非要玩到好深入否則一般 user 用是旦一種我覺得都 ok 既(正路無幾多人係屋企要開 snort 吧)

TOP

話說玩死咗機箱兩把風扇(其實我都唔知佢哋點死)
買新返來仍然好嘈,把心一橫將幾把 12V 扇(包括 CPU fan)都駁晒去 +5V rail,轉速低部機靜返 DD....暫時 pfSense 故意唔行 powerd,俾 CPU 長期 1.8GHz,idle 狀態暫時 cpu core 60 度左右,諗住煲下佢,無事就收貨....(因為我真係唔鍾意 d 風扇咁嘈)

TOP

剛剛隻RB450G死左
ching可否pm淘寶link , thx

TOP