家用長開真係買部4G手機好,最緊要買可換電的.長開最易死就是舊電

TOP

之前用E5375日日插住USB差電長開7x24,
用咗大半年都無事(間中有BT,一B就B幾日),
舊電依家仲用到五個鐘以上(新返嚟時用六個鐘).

TOP

之前用E5375日日插住USB差電長開7x24,
用咗大半年都無事(間中有BT,一B就B幾日),
舊電依家仲用到五個鐘以上( ...
denc 發表於 2015-5-7 05:42


咁勁?
我用緊y855,內置電,
暫時都用到5hrs,
都驚遲d舊電唔得。

TOP

一部hame A2 (真係舊 A2)  駁緊 4G 手指, 一部 A100  俾緊電 一部用到 12%電既平板。

除左 牙炸 d 外, ...
brainiepc 發表於 2015-5-6 18:08


ching,
我之前無聊將a100>huntsman,
再刷a2個firmware,
點知出番黎既資料,
係變番左a100,
之後又轉番huntsman黎用

另外,現成功將s2>huntsman
所以a2,a100及s2基本係同一規格,只係外觀唔同

TOP

仲有,我手上有tp-link mr13u,
都flash左huntsman,
貪mr13u有13,000mAh

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

而家用緊CM512,
每朝番公司叉電至中午, 跟住就由佢用盡電後熄機, (番屋企會睇盒仔)
朝早起身又叉至出門口 (夠我上網到公司), 有時如果用袋袋住佢會好熱...
其實佢都算好用, 但師兄介紹E5372T, 又心思思

TOP

剛剛聽完呢度師兄分析即刻,淘左隻5732t試下 D電係咪真係咁堅先!

TOP

内地有人改 16M flash,    玩 openwrt., 16M 先夠玩。

睇屁屁 係 阿爺政策,只要你用 殘體 原廠rom ...
brainiepc 發表於 2015-5-7 09:33


咁勁,改到16M!?
如果有得TB改版A100就好啦
因為我唔識改16M

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP