本帖最後由 landfi 於 2020-11-12 13:54 編輯
得咗, 多謝曬各位協助
起樓公司在度起樓時鋪咗幾年喉的大師傅來咗, 話 可能 樓上省泥沙開地坑鋪喉, 好似話????30(mm?)就會????到天花膠喉
佢公司另一個人上去打算視察, 但裝修佬拒絕, 又話佢 可能 身有屎.
師傅問我有無油, 我上次拿走了, 無, 話有洗頭水同沐浴露.
之後比咗支萬寧洗手液佢, 照用, 仲話做埋清潔
廳入房:
師傅用原有紫色尼龍繩, 駁另一條尼龍繩, 廳拉唔到, 房拉, 狂拉咗一排就得咗
無行到1G而又夠長的線, 夠長的得條10Mbps廢線, 之後佢仲比埋CAT5E線我兼同我拉曬CAT5E同埋我買咗的天線
又話佢比的線跟我暫用的明線靚, 我打頭時摸到每根銅芯都較硬.
廳一面牆過對面廳牆:
他左右不論用生線(樓上好似又叫彈弓鐵線)弄個勾來隊, 粗幼穿線帶都唔得.
之後改行天線喉, 一樣比埋CAT5E線我兼同我拉埋
2位師傅都超級好人, 本身只期待只是通喉就可, 服務超預期, 非常感謝他們. |