本帖最後由 landfi 於 2020-11-9 13:06 編輯

回覆 40# mankowk

圖側有, 已加在第一帖. 但睇唔到啲喉點走.

中間有個過路箱被封了...就算兩邊有尼龍繩、都唔代表中間一定無過路箱的---
管理處的2個技工都話無;
起樓公司淨係來睇下先的人話廳一面過廰另一面過唔到第一個曲位, 又話想睇下樓上會否地下石屎釘打咗入膠喉. 原來唔係金屬喉. 另明午佢地會派師傳來試穿.
HGC入光纖時無聯絡方法的第2個師傅話好似有過路箱, 之後再問佢第一個可聯絡的師傳過路箱在邊又話呢層唔同啲唔知.
裝修過, 但只鋪地鋪同間房, 所以暗喉都是原裝樓既制位

尼龍繩係邊一班師傅放低的---起樓班人

建築公司封左---OMG

TOP

樓主由另一邊方向入線試左未?
再唔得應該試拉條勁長勁幼既鐵線入去睇下WORK唔WORK.

TOP

本帖最後由 landfi 於 2020-11-9 14:35 編輯

回覆 42# freefdhk

每條喉的兩邊都分別已隊過幾百次, 仲係唔得
無咁長的糼鐵線, 但原本第一條藍色比呢度師兄話廢的穿線帶, 本身都幾幼下, 線身約3mm直徑. 結果一樣唔得.

TOP

其實都搞咗咁耐, 都應該肯定咗條喉入面有其他野頂住, 過唔到就係過唔到. 所以而家問題係, 你想打通佢?

一係你搵到邊個位塞住, 再打爛幅牆睇下條喉乜事 (裝修佬做法)
测堵器电工管道探测器高精度墙体穿线管排堵塞测堵仪地暖配件探头
https://item.taobao.com/item.htm ... ;abbucket=18#detail

但你既情況, 左邊入同右邊入, 入到既長度唔一樣的話, 既係唔只一個位塞.

再唔係就好似其他人講, 用內窺内鏡睇下. 但你睇完見到有野, 其實又係loop返去上面個問題, 打唔打爛幅牆?

TOP

回覆  freefdhk

每條喉的兩邊都分別已隊過幾百次, 仲係唔得
無咁長的糼鐵線, 但原本第一條藍色比呢度師兄 ...
landfi 發表於 2020-11-9 13:03



    剪左個穿線帶個頭 無咁厚再貼落去條繩拉.
不過建議噴D 洗手液 沖涼液 整佢滑D 再拉.

TOP

本帖最後由 landfi 於 2020-11-9 15:24 編輯

回覆 44# 泥涌

入到既長度唔一樣的話, 既係唔只一個位塞---
1. 穿線帶廳入房, 房入到約10.4米, 廳入到好以幾米但無度, 唔知實際幾長

2. 穿線帶廳牆過對面廳牆, 圖則廳上牆及圖則廰下牆入到的長度唔一樣, 但假設佢只係上天花落返來, 並按長度估計, 都是圖則上面廰下面牆的同一個天花彎位附近塞.

再打爛幅牆睇下條喉乜事 (裝修佬做法)...排堵塞测堵仪----唔係裝修佬, 打爛咗就真係會爛咗, 唔識還原

回覆 45# freefdhk
佢白色果條尼龍繩, 之前駁埋另一條尼龍繩, 半結駁口在喉內扯斷咗, 並拉曬出來, 所以已無咗用唔到.
紫色果條尼龍繩在房只拉到約10CM出來, 放手會回彈入去, 所以用唔到.

第一條藍色穿線帶以前個尾頭咁啱真係拉爛左,唔使剪頭
有機油, 之前個子彈頭同彈弓都試過落, 都係唔得

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

電話線暗喉塞左, 如何解決?
https://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=13159523

  1. 所為"彈簧鐵線"其實係鋼線行內又叫生線,係一條好有彈性既鐵線,多數用黎通塞左既燈喉,因為佢夠硬又有彈性,基本英泥漿都可以打走,用法係弄一個小勾,穿入喉去到塞位就不停轉呀,撞等等..直到通到為止,又或者直接當穿線帶..
複製代碼


回覆 46# landfi

TOP

本帖最後由 landfi 於 2020-11-12 13:54 編輯

得咗, 多謝曬各位協助

起樓公司在度起樓時鋪咗幾年喉的大師傅來咗, 話 可能 樓上省泥沙開地坑鋪喉, 好似話????30(mm?)就會????到天花膠喉
佢公司另一個人上去打算視察, 但裝修佬拒絕, 又話佢 可能 身有屎.
師傅問我有無油, 我上次拿走了, 無, 話有洗頭水同沐浴露.
之後比咗支萬寧洗手液佢, 照用, 仲話做埋清潔

廳入房:
師傅用原有紫色尼龍繩, 駁另一條尼龍繩, 廳拉唔到, 房拉, 狂拉咗一排就得咗
無行到1G而又夠長的線, 夠長的得條10Mbps廢線, 之後佢仲比埋CAT5E線我兼同我拉曬CAT5E同埋我買咗的天線
又話佢比的線跟我暫用的明線靚, 我打頭時摸到每根銅芯都較硬.

廳一面牆過對面廳牆:
他左右不論用生線(樓上好似又叫彈弓鐵線)弄個勾來隊, 粗幼穿線帶都唔得.
之後改行天線喉, 一樣比埋CAT5E線我兼同我拉埋

2位師傅都超級好人, 本身只期待只是通喉就可, 服務超預期, 非常感謝他們.

TOP

咁大工程勞師動眾拉條cat5 ?

都係走明線算把啦

TOP