剛剛聽完呢度師兄分析即刻,淘左隻5732t試下 D電係咪真係咁堅先!
snake01 發表於 2015-5-7 11:14



    有冇得搭單

btw, 近呢幾日先睇4G/3G蛋, 之前用開note10 share hotspot, 但係發現android無portforward
所以用返蛋

TOP

建議你買行貨,我隻華為E5372,跟我去過好多地方。
big138 發表於 2015-5-4 19:51

行貨粒電細,系咪買澳版好?

TOP

回覆 52# Mr.Tom


    試用左隻5372t幾日,我由朝早7點開到夜晚6點都仲有40%電(csl.4G 2.4wifi),除左機身有D暖之外,唔錯!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 17# Serendiptiy

只需要Set APN,任何一款都要Set

TOP

回復 54 #romrom

係咪上tb買?

TOP

T版香港無賣, 我都淘左隻今日送

TOP

T版香港無賣, 我都淘左隻今日送
mgchat 發表於 2015-5-11 12:34


師兄可以比個link比我呢,thx

我都想買

TOP

回覆 57# mgchat


    Ching, how much? Can u pm me the link ? tks

TOP

(寬頻新裝6g果張免費卡)祗有3g,有冇試過手機上?

TOP