回覆 23# upsagel

CHING (寬頻新裝6g果張免費卡)祗有3g,有冇試過手機上?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  upsagel

CHING (寬頻新裝6g果張免費卡)祗有3g,有冇試過手機上?
fathung123 發表於 2015-5-11 14:36



     PCCW送的6G卡(CSL)手機有4G,ZTE 93 3G+ ONLY
3仔 手機有4G,ZTE 93 連網都連接唔到(改APN都唔得)
初步結論:電訊商鎖了移動SHARE設備

TOP

回覆 63# upsagel [/b
IC,張 PCCW CARD SPEEDTEST 係幾多??

TOP

請問E5372澳洲解鎖T版同港行迷你版,除咗電量唔同之外,係唔係用到嘅網絡頻道一樣?謝謝!

TOP

前日肥花收咗隻e589u-12
5舊水, 都幾滿意

TOP

本帖最後由 mgchat 於 2015-5-13 23:36 編輯

隻T版我用左1日,唔知到底係張卡問題定係收得唔係太好..

我用123果張7.2M 7日無限卡 (新卡) 收得比之前差
打算去買支天線試下

之前用壞果隻都仲可以經常收爆7.2M,依家5M都唔到,而且好經常DROP到連1M都無

TOP

隻T版我用左1日,唔知到底係張卡問題定係收得唔係太好..

我用123果張7.2M 7日無限卡 (新卡) 收得比之前差
...
mgchat 發表於 2015-5-13 23:33

覺得係sim問題吧,它間中都會load空氣

TOP

我今日買左隻 四方形既4g 天線
用左之後長期維持爆7.2M....爽晒
但問題係太大舊,只可以係屋企用



依家想同返買家買返支細細地既天線可以拎出街...

TOP

各位師兄,
想借位問一問,E5372t 版,
是否只有澳洲版有3xxxMah電池容量?
在深水埗買只見有E5377賣!
仲想問一問 E5372t 和 E5377 有什麼分別(除了電池容量)
Thank

TOP